شناسهٔ خبر: 129200 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دبیرجبهه اصلاح‌طلبان:

ترمیم کابینه یک شوی انتخاباتی بود/حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی مشروط به وعده‌ها است

اصلاح طلبان دبیر جبهه اصلاح‌طلبان گفت: روحانی با اینکه برای دور آینده نیازمند رای مردم است به بخش زیادی از وعده‌های خود عمل نکرده است؛ چه تضمینی وجود دارد که در دور دوم خود به وعده‌ها و تعهداتی که به حامیان خود داده است، عمل کند.

به گزارش «نماینده» مجید بهمن‌زاده دبیر جبهه اصلاح طلبان درباره حمایت اصلاح طلبان از حسن روحانی در سال ۹۶ اظهار داشت: ما در سال ۹۲ از آقای روحانی به واسطه وعده‌های ایشان حمایت کردیم.

وی با طرح این پرسش که آیا حمایت اکثریت اصلاح طلبان از آقای روحانی به واسطه این وعده‌ها و شرط این حمایت نبوده است گفت: آیا بعد از ۴ سال قرار است بگوییم که هدف ما در انتخابات آتی این است که روحانی انتخاب شود.

بهمن زاده تاکید کرد چنین رویکرد عجیبی از کدامین دکترین سیاسی و یا حزبی موسوم در جهان گرفته شده است که یک جریان اکثریت برای حمایت از یک شخص هیچ شرطی نداشته باشد؟

دبیر جبهه اصلاح طلبان با بیان اینکه آیا جریان اصلاحات وعده‌های خود را به مردم فراموش کرده است یادآور شد: مردم در سال ۹۲ برای تغییر شرایط و با هزاران امید و آرزو پای صندوق‌های رای حاضر شدند. من معتقدم انصاف و رعایت حقوق مردم به عنوان صاحبان واقعی کشور حداقل ایجاب می‌کند تا ما پیگیر تحقق وعده های روحانی در سال ۹۲ تاکنون باشیم.

بهمن‌زاده به تغییرات اخیر در کابینه دولت یازدهم نیز اشاره و تاکید کرد اینکه شب انتخابات تلاشی صورت بگیرد تا کابینه ترمیم شود بیشتر شبیه یک شوی تبلیغاتی است تا تحقق وعده های دولت پس از یک دوره چهار ساله.

وی می‌گوید از این که تاکنون لایحه قانون حقوق شهروندی به مجلس نرفته است باید از دولت سوال کرد.

بهمن‌زاده تصریح کرد ناکاآرمدی برخی از مسئولان بی توجیه به اشتغال و به کارگیری جوانان تداوم رکود و تورم کشنده عدم رفع حصر و بهبود شرایط نقد و اندیشه در جامعه شروط ما برای تداوم حمایت از آقای روحانی است. بنابراین اگر دوستان بزرگوار از طرف تمامی اصلاح طلبان قولی به آقای روحانی داده‌اند مشکل خودشان است.

دبیر جبهه اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه حمایت ما از روحانی در دور دوازدهم کاملا مشروط به انجام وعده‌های وی خواهد بود اظهار کرد: آقای روحانی با اینکه برای دور آینده نیازمند رای مردم است به بخش زیادی از وعده‌های خود عمل نکرده حالا چه تضمینی وجود دارد که وقتی ایشان برای دور دوم ریاست جمهوری خود  انتخاب شود به وعده‌ها و تعهداتی که به حامیان خود داده است عمل کند.

وی در پایان به هم جبهه‌ای‌های خود تاکید کرد: از برخی دوستان اصلاح طلب که علاقه زیادی به اظهار نظر از سوی تمامی جریان اصلاحات دارند توجه داشته باشند که سخنگوی تمام این جریان نیستند و بهتر است صرفا اظهارنظر شخصی خود را بیان کنند.

نظر شما