شناسهٔ خبر: 129114 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واکنش دادستان کشور به نامه نمایندگان مجلس

دادستان کل کشور در واکنش به نامه نگاری برخی نمایندگان در حمایت از یک مجرم زندانی گفت: برخی نمایندگان قبل ازنوشتن نامۀ حمایت از عناصر مطرود، وضعیت پرونده آنها را بررسی کنند

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر سه‌شنبه در اختتامیه کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی اظهار کرد: امروزه دشمن به دنبال تضعیف هویت و خدشه‌دار کردن نظام اسلامی است و رهبر معظم انقلاب خطاب به تمام مردم و مسئولان هشدار داده اند که فریب دشمن را نخورید.حجت‌الاسلام منتظری تصریح کرد: در مسئله برجام یک مثلث درست‌شده است که یک ضلع آن در خارج از کشوراست که خود را مدعیان حقوق بشر می‌خوانند و ضلع دیگر درون کشور و افرادی را در داخل تربیت‌کرده‌اند و به آن‌ها خط می‌دهند.

وی افزود: متأسفانه ضلع دیگر این مثلث در قالب مسئولان در جامعه شاهد آن هستیم که نادانسته و از روی جهل حرکت‌هایی می‌کنند که خواسته دشمن است و این افراد ضلع مکمل مثلث را تشکیل داده‌اند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اخیراً تعدادی از نمایندگان نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشته و امضا کرده‌اند و خواستار حمایت از افرادی شده‌اند که یک ضلع شوم از این مثلث هستند.

حجت‌الاسلام منتظری بیان داشت: این افراد که برخی نمایندگان مجلس خواستار حمایت  آن‌ها شده اند پرونده‌هایی دارند که از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

وی تاکید کرد:  نمایندگان پیش از اینکه نامه‌ای بنویسند و از کسی حمایت کنند باید از پرونده  افراد مطلع شوند و آن را موردبررسی قرار دهند.

این مسئول افزود: برای ما سنگین است که از مجلس ندایی می‌آید و مکاتبه‌هایی می‌شود که در جهت خواسته‌های دشمن است.

دادستان کل کشور عنوان کرد: اگر این حرکت‌ها از روی نادانی انجام شود برای جامعه و نظام مصیبت است و اگر این حرکت‌ها عمدی باشد برای جامعه مصیبت بزرگی است.

حجت‌الاسلام منتظری با تأکید بر اینکه باید مراقب حرکت و اعمال خود باشیم تا این حرکت‌ها درراه خواسته‌های دشمن نباشد، افزود: دشمن امروز به دنبال آن است تا اعتقادات ما را بگیرد و نیز به دنبال خدشه‌دار کردن نظام اسلامی است

نظر شما