شناسهٔ خبر: 128644 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سردار حاجی‌زاده اعلام کرد:

۱۰۰درصد آماده پاسخ به تهدیدات احتمالی دشمن هستیم

حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد آمادگی سپاه برای پاسخگویی به تهدیدات احتمالی گفت: ۱۰۰درصد آماده پاسخگویی به تهدیدات احتمالی دشمن هستیم.

به گزارش «نماینده»، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه همایش پیشکسوتان و طلایه‌داران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه هوافضای سپاه در مورد رونمایی از جدیدترین دستاوردها اظهار داشت: امسال به‌طور یقین رونمایی خواهیم داشت که تا آخر هفته اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت امنیتی کشور افزود: وضعیت همینی است که مردم حس می‌کنند و چیزی نیست که ما بخواهیم گزارش دهیم، در حال حاضر در همه استانها، شهرها و شهرستانها امنیت به‌واسطه زحمات عزیزان ما در سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات برقرار است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای نظامی و امنیتی ما تلاش می‌کنند با وجود فشاری که دشمنان ما از بیرون از مرزها وارد می‌کنند، امنیت را برقرار کنند چرا که وضعیت ما مانند سایر کشورهایی که دشمنی و تهدیدی ندارند، نیست.

وی در مورد تکنولوژی‌های جدید در حوزه هوافضا نیز عنوان کرد: ما در همه حوزه‌ها اعم از موشکی زمین به زمین، بخش هواپیماهای بدون سرنشین و پهپادها، رادارها، جنگ الکترونیک و بخشهای پدافندی فعالیت‌ها را شبانه‌روز ادامه می‌دهیم چرا که ما دشمنانی داریم که شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

سردار حاجی‌زاده ابراز کرد: ما نباید به آنچه امروز به دست آوردیم اکتفا کنیم، اگر متوقف شویم به‌طور یقین محکوم به نابودی هستیم که به همین دلیل در همه حوزه‌ها هم به‌لحاظ کمی و هم به‌لحاظ کیفی در تلاش هستیم و کارهای خوبی نیز انجام شده است.

وی در مورد آمادگی سپاه برای پاسخگویی به تهدیدات احتمالی نیز تصریح کرد: آمادگی ما برای پاسخ به تهدیدات به‌صورت ۱۰۰ درصد خواهد بود و سپاه و ارتش در این راستا پای کار هستند و مشکلی در این خصوص نداریم.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به رونمایی موشکی نیز اظهار داشت: برخی از موشکها در رژه نیروهای مسلح از جمله ذوالفقار رونمایی شد.

وی در مورد اظهارات امروز وزیر دفاع در مورد رونمایی چندین موشک نیز خاطرنشان کرد: این موشکها تولیدات وزارت دفاع هستند که وزیر محترم دفاع امروز آنها را خبری کردند.

سردار حاجی‌زاده در پایان در مورد مشخصات موشکهایی که قرار است توسط سپاه رونمایی شود نیز بیان کرد: ما کارهایی را که انجام می‌دهیم گزارش می‌کنیم نه کارهایی که قرار است انجام دهیم.

نظر شما