شناسهٔ خبر: 128599 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اصلاحات نمی‌تواند لکه ننگ فتنه را پاک کند

فروزنده/1 سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه اصلاحات نمی‌تواند لکه ننگ فتنه را پاک کند، تصریح کرد:اگر دستگاه قضایی با عوامل فتنه با جدیت برخورد کند، معلوم می‌شود اثر جنایات آنها اصلا پاک شدنی نیست و باید به اشد مجازات برسند.

به گزارش «نماینده»، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه یکی از روسیاهی‌های جریان اصلاحات که هیچگاه پاک نخواهد شد حمایت از جریان فتنه است، اظهار کرد: این جریان در سال ۸۸ به دشمنان چراغ سبز نشان دادند، ۸ ماه کشور را معطل و حق ملت را تضییع کردند و رای واقعی مردم را نپذیرفتند.

وی افزود: جریان اصلاحات قصد دارد این لکه ننگین را از کارنامه خود پاک کند بنابراین از هر فرصتی بهره می‌برد تا این مساله را پوشش دهد.

فروزنده با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی با هر کسی و در هرسطحی که تخلفی انجام دهد برخورد می‌کند، گفت: درست است که سعید مرتضوی تخلفی داشته و نظام هم با او برخورد می‌کند اما تخلف وی اصلا قابل مقایسه با عمق کار فتنه نیست. اقدامی که جریان فتنه انجام داد اصل نظام را به چالش کشاند و دستگاه‌ قضایی باید با عوامل این جریان با جدیت برخورد کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: اگر دستگاه قضایی با عوامل فتنه با جدیت برخورد کند، معلوم می‌شود اثر جنایات آنها اصلا پاک شدنی نیست و باید به اشد مجازات برسند.

وی خاطر نشان کرد: جریان اصلاحات می‌خواهد از موضوع نامه عذرخواهی مرتضوی و پرونده مربوط به وی بنفع خود استفاده کند زیرا نگاه این جریان سیاسی است و به هیچ وجه منافع ملی را نمی‌بیند. روزنامه های زنجیره‌ای اصلاحات هم قصد دارند عقبه خود را به این وسیله تطهیر کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران افزود: عوامل فتنه اصلا حاضر به عذرخواهی و اظهار پشیمانی نیستند و از آنجایی که دستگاه قضایی با آنها محکم برخورد نکرده است، روز به روز طلبکارتر هم شده‌اند. امروز قوه قضاییه باید جنایات سال ۸۸ آنها را افشا کند زیرا در این صورت همگان خواهند فهمید که پشت سر این جریان، کشورهای استکباری قرار داشته‌اند.

نظر شما