شناسهٔ خبر: 128567 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

استراتژی انتخاباتی اصلاح‌طلبان چیست؟

خبر ویژه

هفته نامه «نماینده» - شنیده می‌شود در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، یکی از دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب که مشاور «اکبر هاشمی رفسنجانی» نیز است، به‌عنوان رئیس کمیته سیاسی اصلاح‌طلبان انتخاب شد.

قرار است او هر دو انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری را در کمیته سیاسی بررسی و سپس نتیجه را به اصلاح‌طلبان ارائه دهد.

همچنین گفته می‌شود رئیس دولت اصلاحات دیداری با اعضای کمیته انتخابات شوراهای شهر اصلاح‌طلبان برگزار کرد و نکاتی به آنها گوش‌زد کرد.

او ضمن تقدیر از عملکرد اصلاح‌طلبان و انتقاد آنها از نحوه مدیریت شهری، گفته است: «این انتقادها را ادامه دهید اما در بعضی از مواقع انتقادها تند شد؛ شما نباید براساس یک‌سری اسناد نهایی نشده اصول‌گرایان شورا و شهرداری را زیر سؤال می‌بردید. استراتژی شما کاملاً اشتباه بود.»

وی در این جلسه ضمن انتقاد شدید از پرونده‌های زمین‌خواری اصلاح‌طلبان و انتشار آن در رسانه‌ها، تصریح کرد: «این کارهای شما برای انتخابات هیئت‌رئیسه نه تنها به‌ضرر ما تمام شد که آبروی اصلاح‌طلبان با زمین‌خواری‌ها و پرونده‌هایی که منتشر شد، رفت؛ با این حال انتقادهای خود را از عملکرد مدیریت و سکوت اعضای اصول‌گرای شورا نسبت به‌انتقادهای مطرح شده در مدیریت شهری، ادامه دهید.»

خبر دیگر حاکی از آن است که نقش «احمد مسجدجامعی» در انتخابات شوراها کمرنگ می‌شود و در مقابل به «محمدعلی نجفی» وزن بیشتری داده خواهد شد.

نظر شما