شناسهٔ خبر: 128551 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

گاف اصلاح‌طلبان در پروژه «مظلوم نمایی یاشار سلطانی»

اصلاح طلبان حامیان اصلاح‌طلب یاشار سلطانی در گروه‌های تلگرامی بی‌محابا از وجود سناریو و استراتژی یاشار سلطانی برای بازداشت و ادامه آن، سخن می‌گویند و هیچ ابایی از اعلان این سیاسی‌کاری ندارند.

به گزارش «نماینده»، هرچه به ماه‌های پایانی شورای شهر چهارم نزدیک می‌شویم تحرکات سیاسی و رسانه‌ای بیشتر می‌شود و عده‌ای درصدد هستند تا با تخریب عملکرد مدیریت فعلی شهر تهران به زعم خود، مقدمه حضور انتخاباتی‌شان را فراهم کنند و مسیر کار و تلاش و خدمت‌رسانی را به سمت‌وسوی نزاع‌های سیاسی و انتخاباتی منحرف کنند.

سناریوی از پیش طراحی شده درباره واگذاری زمین و املاک به تعاونی‌های شهرداری تهران، روزبه‌روز چهره واقعی خود را بیشتر از گذشته نشان می‌دهد.

بعد از اقدام قاطعانه دادستانی در پی شکایت اشخاص حقیقی و شورا و شهرداری علیه دروغ‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی توسط سایت معماری نیوز و بازداشت یاشار سلطانی مدیرمسئول این مجموعه و همچنین عدم تأمین وثیقه ۲۰۰ میلیونی که در بادی امر نیز تصنعی و غیرحرفه‌ای بودن آن واضح بود، حامیان اصلاح‌طلب یاشار سلطانی در گروه‌های تلگرامی بی‌محابا و جسورانه از وجود سناریو و استراتژی یاشار سلطانی برای بازداشت و ادامه آن، سخن می‌گویند و هیچ ابایی از اعلان این سیاسی‌کاری ندارند.

بر اساس اخبار منتشر شده در گروه های تلگرامی، صحبت‌های آقای (م ز م) و خانم (ن ن) از معماران حامی سلطانی که نامشان در نامه حمایت معماران از سلطانی هم مشاهده می‌شود در فایل صوتی زیر که در گروه عمومی تلگرامی راجع به وضعیت یاشار سلطانی مطرح شده است، بیش‌ازپیش، نیت سیاسی‌کاری و سناریوی از پیش طراحی شده را القا و اثبات می‌کند.

در بخشی از این صوت آمده است برای برد تبلیغی و سیاسی ما اگر کمی صبر کنیم و یاشار سلطانی در بازداشت بماند تا استراتژی وی مشخص شود، به نتیجه بهتری می‌رسیم. آن‌ها حاضرند هم فکر و هم مسلک خود نیز بیشتر در بازداشت بماند تا به اهداف سیاسی خویش دست یابند

نظر شما