شناسهٔ خبر: 128529 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

واکنش کی روش به انتقاد شدید علی کریمی

کی روش.jpg سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی در فیس بوک به انتقاد شدید روز گذشته علی کریمی واکنش نشان داد.

به گزارش «نماینده» روز گذشته علی کریمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از عملکرد فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی کشورمان انتقاد کرد. در پی انتقاد کریمی کارلوس کی روش در صفحه فیس بوک خود یادآوری کرد که ایران تا کنون دو بار پیاپی به جام جهانی صعود نکرده و به انتقاد کریمی واکنش نشان داد.
وی در پست خود نوشت: "دوستان عزیز.غیرممکن را ممکن سازیم؛ تیم ملی فوتبال در حال حاضر در حال انجام بازیهای "جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. ما تنها نیمه اول و نیمه دوم این مسابقات را پشت سر گذاشته ایم و در این "جام جهانی" باید هشت نیمه دیگر بازی کنیم. به زودی ما بازی با ازبکستان (نیمه سوم) و کره جنوبی (نیمه چهارم) را خواهیم داشت. بعد از این چهار بازی ما ۱۲ امتیازمان را پشت سر گذاشته ایم.
خواهش می کنم به بنده این اجازه را بدهید که به ذهنمان تلنگری بزنیم و با یادآوری خاطرات گذشته، به یک یادگیری نیز برسیم. تاریخچه تیم ملی به ما می گوید که با در نظر گرفتن اینکه در گذشته بازیکنان، مربیان بسیار خوب و روسای فدراسیون مجربی حضور داشتند ولی در گذشته دو صعود پیاپی به جام جهانی غیرممکن بوده است. 
برای اولین بار ایران در سال ۱۹۷۸ به جام جهانی صعود کرد. بعد از آن سال ۱۹۹۸ و ۲۰ سال طول کشید. سپس ایران در جامهای جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ حضور داشت که هر بار هشت سال فاصله داشت. کار من، هدف من، ماموریت و آرزوی من این است که غیرممکن را ممکن سازم. اگر شما فکر می کنید که این کار سهل و آسان است، فقط کافی است که از تمام بازیکنان، و مربیان بسیار خوب  و روسای فدراسیون فوتبال که در گذشته در این کار شکست خوردند بپرسید که چرا غیرممکن بود؟
دوستان عزیز اگر ما از تاریخ درس بگیریم، برای تبدیل غیرممکن به ممکن، نمی توانیم اشتباهها یا سوءتفاهمهای گذشته را تکرار کنیم. با تقدیم بهترینها به تک تک شما "کارلوس کی روش"

نظر شما