شناسهٔ خبر: 128043 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

چمران رئیس شورای شهر تهران شد

مهدی چمران/2 مهدی چمران با کسب ۱۶ رأی به عنوان رئیس آخرین سال فعالیت چهارمین دوره شورای شهر تهران انتخاب شد. احمد مسجدجامعی نیز ۱۴ رأی کسب کرد. یکی از اعضای شورای هم رأی سفید در صندوق انداخت.

به گزارش «نماینده» ، برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه سال چهارم شورای شهر تهران در دستور کار اعضای شورا قرار گرفت. اسماعیل دوستی و ابوالفضل قناعتی امضای برگه‌های رأی را آغاز کرده‌اند تا بین اعضای شورا توزیع شود. در این بین محمد حقانی عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر پیشنهاد افرادی که به عنوان کاندیدا معرفی می‌شوند برنامه‌های خود را برای سال جاری که آخرین سال فعالیت دوره چهارم شورای شهر تهران است اعلام کنند تا دوستان براساس برنامه‌هایشان رأی بدهند.

چمران رئیس‌شورای شهر نیز خطاب به حقانی گفت: ما چنین برنامه‌ای نداشته‌ایم چراکه کار هیئت‌رئیسه مانند شهردار از نوع اجرایی نیست.

محمد سالاری، احمد مسجدجامعی و پرویز سروری مهدی چمران را به عنوان دو کاندیدای ریاست شورا پیشنهاد کردند و در ادامه برگه‌های اخذ رأی میان اعضا توزیع شد.

بعد از شمارش آرای اعضای شورای شهر،   مهدی چمران با کسب ۱۶ رأی  به عنوان رئیس آخرین سال فعالیت چهارمین دوره شورای شهر تهران انتخاب شد. احمد مسجدجامعی نیز ۱۴ رأی کسب کرد. یکی از اعضای شورای هم رأی سفید در صندوق انداخت.

بعد از انتخاب رئیس شورای شهر تهران، اسماعیل دوستی، احمد حکیمی‌پور و معصومه آباد، مرتضی طلایی را به عنوان نایب رئیس پیشنهاد دادند.

رحمت‌الله حافظی نیز به صورت مستقل خود را به عنوان کاندیدا این پست پیشنهاد کرد.

امضای برگه‌های رأی آغاز شده و بین اعضا توزیع خواهد شد.

با جمع‌اوری برگه‌های رأی شمارش آرا توسط شجاع‌پوریان، ساعی و قناعتی آغاز شد.

مرتضی طلایی نیز با ۱۷ رأی اعضا، بار دیگر نایب رئیس شورای شهر تهران شد. حکیمی‌پور و حافظی نیز به ترتیب ۱۳ و یک رأی اعضا را به خود اختصاص دادند.

رأی‌گیری برای انتخاب منشی‌های هئیت‌رئیسه

معصومه آباد، ابوالفضل قناعتی و محسن پیرهادی را به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه و محمد سالاری نیز محسن سرخو و محمدمهدی تندگویان را برای این پست پیشنهاد کردند.

با جمع‌آوری برگه‌های رأی شمارش آرا توسط هادی ساعی، ولی‌الله شجاع‌پوریان و ابوالفضل قناعتی انجام شد.

در نهایت محسن پیرهادی و ابوالفضل قناعتی به عنوان منشی‌های هیئت‌رئیسه انتخاب شدند. محسن پیرهادی ۱۷ رأی، ‌ ابوالفضل قناعتی ۱۷ رأی، محسن سرخو ۱۳ رأی و محمد مهدی تندگویان نیز ۱۵ رأی به خود اختصاص دادند.

رأی‌گیری برای انتخاب سخنگوی شورای شهر تهران در آخرین سال دوره چهارم

رضا تقی‌پور و اسماعیل دوستی نیز به عنوان کاندیداهای سخنگویی شورای شهر تهران پیشنهاد شدند. در ادامه برگه‌های رأی نیز بین اعضا توزیع شد.

در پایان رای گیری، رضا تقی‌پور با کسب ۱۶ رای اعضای شورای شهر تهران، به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران باقی ماند.

اسماعیل دوستی نیز در این رای گیری، ۱۴ رای کسب کرد و در این میان یک رای سفید نیز وجود داشت.

نظر شما