شناسهٔ خبر: 128003 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

ویژگی‌های چمران در مدیریت شورای شهر مورد تایید همه است/ اعضای شورا چمران را ابقا خواهند کرد

اقبال شاکری/2 عضو شورای شهر تهران با ارزیابی مثبت ویژگی‌های مدیریتی مهندس چمران در مدیریت شهری و شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر شورای با رأی‌شان چمران را ابقاء خواهند کرد.

به گزارش «نماینده»، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ویژگی‌های مدیریتی مهندس مهدی چمران در شورای شهر دوره چهارم و در سال‌های دوم و سوم این دوره گفت: نظر شخصی بنده این است که آقای چمران دو یا سه جنبه دارد و تنها شورای شهر نیست، بالاخره در آنجا یک جایگاه معنوی و اجتماعی و پدرگونه دارد.

عضو هئیت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه افزود: ویژگی‌های چمران در مدیریت شهری و شورای شهر مورد تایید همه است و از نظر کارکرد هم به نظر من در حد و اندازه‌ قابل قبولی است.

شاکری در خصوص ویژگی برجسته رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: چمران در شورای شهر در مساوات و عدالت بین اعضا عملکرد مثبت و قابل قبولی دارد.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا اعضای شورای شهر در سال پایانی دوره چهارم مجددا ریاست شورا را به چمران واگذار می‌کنند، گفت: چون ما در این دوره چهارساله که یک سال هم وی نبودند بنابراین این دو سال را که بررسی کنیم به نظر من عملکردی دارند که شورای با رأی خودشان ایشان را ابقاء خواهند کرد.

وی در پایان افزود: به نظر من آقای چمران ریاست شورا را همچنان خواهند داشت و اعضای هیئت رئیسه هم اگر نخواهند استعفا بدهند ابقاء خواهند شد.

نظر شما