شناسهٔ خبر: 127982 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

عارف: دولت در زمینه‌های اشتغال، معیشت و آسیب‌های اجتماعی حرکت‌های جدی‌تری داشته باشد

عارف/1 رئیس فراکسیون امید گفت: امیدواریم در زمینه‌هایی همچون اشتغال، معیشت و آسیب‌های اجتماعی که از اولویت‌های مردم است، شاهد حرکت‌های جدی‌تری از سوی دولت باشیم.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا عارف در گفتگویی گفت: اگر روند حرکت دولت در سه سال گذشته با توجه به شرایطی که دولت سرکار آمد را بررسی کنیم مشاهده خواهیم کرد که دولت آقای روحانی موفق عمل کرده است.

وی تاکید کرد: ما بر این باور بوده و هستیم که با تشکیل مجلسی که همراهیش با دولت بیشتر است، دولت می تواند در سال آخر بیشتر استفاده کند.

رئیس فراکسیون امید اظهار امیدواری کرد که در زمینه هایی همچون اشتغال، معیشت و آسیب های اجتماعی که از اولویت های مردم است، شاهد حرکت های جدی تری دولت باشیم تا هر چه سریع تر به سمت حل مشکلات پیش برویم.

عارف با تاکید بر این که عملکرد دولت در زمینه هایی همچون رسیدگی به شاخص تورم، وضعیت بهداشت و درمان و حقوق معلمان خوب بوده است، گفت: ما در بسیاری از شاخص ها با اقدامات خوب و مثبت دولت مواجه بوده ایم از جمله این که دولت در کنترل تورم و رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان خوب موفق کرده است، توجه دولت به حقوق کارمندان و وضعیت آنان قابل قبول بوده است.

وی یادآور شد: در دولت یازدهم با رشد حقوق معلمان روبرو بوده ایم، در سه سال گذشته رشد حقوق معلمان بالای ۸۳ درصد بوده که این نشان دهنده آن است که دولت اقدامات خوبی برای این قشر انجام داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کارهای خوبی در دولت تدبیر و امید انجام شده است، ان شاء الله در سال جاری شاهد کارهای بهتری هم از سوی دولت باشیم.

نظر شما