شناسهٔ خبر: 127930 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واکنش یک نماینده مجلس به جمله «حد ورزش ایران همین است» وزیر ورزش!

وزیر ورزش.jpg عضو کمیته تربیت بدنی مجلس معتقد است سیاستگذاران عرصه ورزش نباید خود را با بیان جملاتی مانند «حد ورزش ایران همین است و نباید انتظاری بیش از این داشت» قانع کنند.

به گزارش «نماینده» محمداسماعیل سعیدی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان باید منظور خود از بیان سخنانی مانند «حد ورزش ایران همین است» را مشخص کند، گفت: ظرفیت‌های قابل توجهی در بین جوانان ورزشکار ایرانی وجود دارد و همین امر موجب شده برخی از رشته‌های ورزشی کشورمان در مقایسه با سایر کشورها از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هزینه‌هایی که در عرصه ورزش انجام می‌شود باید به نتایج مطلوب برسد و زمینه کسب افتخار برای ایران را فراهم کند، اظهار کرد: متأسفانه بخش قابل توجهی از اعتبارات در فوتبال هزینه می‌شود و از سایر رشته‌های ورزشی غافل هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غیرت و تلاش ورزشکاران موجب دستیابی به مدال در آوردگاه‌های جهانی شده است، ادامه داد: مسئولان باید با فراهم کردن شرایط مورد نیاز ورزشکاران، زمینه دستیابی به جایگاه قهرمانی در میادین ورزشی را ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه سیاستگذاران عرصه ورزش نباید خود را با بیان جملاتی مانند «حد ورزش ایران همین است و نباید انتظاری بیش از این داشت» قانع کنند و از انجام سایر اقدامات اساسی خودداری کنند، تصریح کرد: چنین سخنانی روحیه مردم را جریحه‌دار می‌کند از این رو اگر مشکلی وجود دارد، باید نسبت به رفع آنها اقدام شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: چرا در برخی از رشته‌های ورزشی از نظر مسئولان دور مانده و حمایت مناسبی انجام نمی‌شود و صرفا نامی از آنها باقی مانده است؟

عضو کمیته زنان، خانواده، تربیت بدنی و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کاروان المپیک کشورمان هم‌اکنون در حال برگزاری مسابقات است و نباید با سخنانی مأیوس کننده‌، روحیه ورزشکاران را تضعیف کرد.

نظر شما