شناسهٔ خبر: 127839 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نگاه منتظری بامنافقین هماهنگ بود/داعش راه منافقین را ادامه می‌دهد

آیت الله ایمانی عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌الله منتظری همواره دیدگاه منفی نسبت به مجموعه امام(ره) و بیت ایشان داشت، گفت: از ابتدا دیدگاه آقای منتظری، یک دیدگاه هماهنگ با مجموعه منافقین بود

 به گزارش «نماینده»  آیت‌الله ایمانی عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص فایل صوتی منتسب به آیت‌الله منتظری و مظلوم نمایی منافقین به بهانه این فایل صوتی، اظهار کرد: از ابتدا دیدگاه آقای منتظری، یک دیدگاه هماهنگ با مجموعه منافقین بود و عامل این هماهنگی نیز کسانی بودند که در دفتر وی نفوذ داشتند و این خط و ربط‌ها را تنظیم می‌کردند.

وی افزود: علت اینکه امام (ره) مسئله عزل آیت‌الله منتظری را مطرح کردند، این بود که خطاب به وی فرمودند «شما اسرار نظام را به دشمنان نظام ارائه می‌دهید و کسی که در حد رهبری است نباید این اسرار را در اختیار دشمنان بگذارد»

نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: خواه ناخواه در جمهوری اسلامی یکسری مصلحت‌اندیشی‌هایی در مقطعی از زمان وجود دارد و کسانی در یک شرایطی مستوجب مجازاتی هستند که باید درباره آنها اجرا شود. در این مسئله هیچ تعارفی هم وجود ندارد، چراکه در تمام دنیا این معنا رایج است و در تمام ادیان و ملل هم رواج دارد؛ این مسئله اختصاص به حکومت‌های ظالم ندارد بلکه تمام حکومت‌ها در مقاطع خاصی بر اساس قوانین و استدلال‌ها و مصالحی که دارند، تصمیم‌گیری‌هایی را می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌الله منتظری همواره دیدگاه منفی نسبت به مجموعه امام(ره) و بیت ایشان داشت، گفت: امروز پس از فوت وی، یک فایل صوتی بیرون آمده و معلوم نیست صحت داشته باشد یا خیر؛ راه اثبات این مسئله هم آن است که شخص آیت‌الله منتظری باشد و صحت آن را تائید کند که امروز هم وی از دار دنیا رفته است.

ایمانی با تاکید بر اینکه برای منافقین نمی‌توان به هیچ شکلی چهره مظلومیت ترسیم کرد، گفت: منافقین کسانی هستند که آن ساختمان جهاد سازندگی را در ابتدای انقلاب آتش زدند و کودک دو ساله‌ای که در آن ساختمان بود را زنده‌ زنده سوزاندند.

وی افزود: همین کارهایی که امروز داعش انجام می‌دهد و دنیا با نفرت به او نگاه می‌کند، سال ۵۹ و ۶۰ گروهک منافقین در قبال ملت ایران انجام می‌داد و نمونه‌های آن هم موجود است اما قدرت و تحمل ملت ایران در آن شرایط آنقدر بالا بود که در مقابل آنها دچار انفعال و ضعف نشود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: آنچه امروز داعش و تروریست‌ها نسبت به مسلمانان سوریه، عراق و نقاط دیگر پیاده می‌کنند، منافقین در سال‌های اول انقلاب که منتهی به فرارشان هم شد، در قبال مردم ایران انجام می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: منافقین در حدی نیستند که کسی بخواهد به آنها ترحم کند بلکه به خاطر گناهانی که در حق ملت ایران انجام دادند، مستوجب هر گونه مجازاتی بودند و هستند؛ آنها حتی جنایت‌های زیادی را در قبال مردم عراق و کُرد کردند، یعنی هر جا رفتند جز خیانت، جنایت، ظلم و ستم چیز دیگری نداشتند.

ایمانی گفت: آنچه دشمنان ما دنبال می‌کنند مانند سایر مسائلی است که در یک مدتی موجی پیدا می‌کند و بعد از مدتی هم که خواه ناخواه مشخص می‌شود حقیقت ندارد، فروکش خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جنایات امروز داعش، تداوم جنایات گروهک منافقین در ابتدای انقلاب است، گفت: اگر منافقین مجددا قدرتی پیدا کنند و خدای ناکرده بتوانند در کشورمان حضور داشته باشند، همان سر بریدن‌ها، چشم درآوردن‌ها، آتش زدن کودکان، خراب کردن خانه‌ها بر سر مردم و تمام جنایت‌هایی که در اوایل انقلاب انجام می‌دادند، تکرار می‌شود.

نظر شما