شناسهٔ خبر: 127359 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

وزیر کشور:

انگیزه و علم، عوامل اصلی رسیدن به اهداف کلان اقتصادی است

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور انگیزه همراه با علم را عامل اصلی رسیدن به اهداف کلان اقتصادی کشور دانست و گفت: ایجاد انگیزه برای جوانان از ضرورت‎‎های حمایت از صنایع است.

به گزارش «نماینده»  عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از کارخانه الکترو کویر یزد در جمع خبرنگاران، رسیدگی به مشکلات صنایع را یکی از اولویت‎‎های مهم دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و اظهار کرد: آورده‌ ما برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور، نیروی انسانی متخصص، متعهد و با انگیزه است.

وی در پایان دیدار با تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و دست‌اندرکاران اقتصاد مقاومتی در یزد را از جمله برنامه‎‎های خود در سفر یک روزه به یزد عنوان و خاطرنشان کرد: برخورداری از نیروی انسانی جوان و تونمند از ویژگی‎‎های صنایع استان به ویژه در شرکت الکترو کویر یزد است.

وزیر کشور دولت تدبیر و امید با حضور در محل آرامگاه سومین شهید محراب آیت الله صدوقی، به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر یک روزه‎‎ خود به یزد که به منظور بازدید از طرح‎های اقتصاد مقاومتی و برنامه‎‎های اجرایی در این خصوص انجام شده است، با حضور در مسجد حظیره یزد به مقام سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی و مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی صدوقی امام جمعه فقید یزد ادای احترام کرد.

نظر شما