شناسهٔ خبر: 127260 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آیت‌الله مجتهد شبستری:

اتمام حجت رهبری درباره بدعهدی امریکا/منازل برخی مسئولان مصداق اشرافی‌گری است

مجتهد شبستری.jpg عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب درباره برجام گفت: مسئولین دیگر از نتایج مثبت برجام حرفی نزنند.

به گزارش «نماینده» آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره عهدشکنی امریکا و عمل نکردن این کشور به وعده‌هایش در برجام، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از  گذشته نیز می‌فرمودند که امریکا عهدشکنی کرده و اعتمادی به آنها نیست اما با سخنان دیروز معظم‌له تقریباً این مسئله برای همه ملموس و عینی شد.

وی با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده میدان داده شد و تفاهم‌نامه برجام انجام گرفت، خاطرنشان کرد: آنها به تجربه رسیدند که بدعهدی امریکا واقعیت دارد و اتمام حجت تقریباً کامل و عملی از طرف مقام معظم رهبری در این باره صورت گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه بعد از بیانات مقام معظم رهبری دولت دیگر نباید نتایج مثبت برجام را  مطرح کند و بگویند برجام نتایج مثبتی داشته است، تصریح کرد: با  بیانات رهبر معظم انقلاب عهدشکنی امریکا عملاً ثابت شد و مسئولین طوری حرف نزنند که خدای ناکرده منافاتی با بیانات معظم‌له داشته باشد.

آیت‌الله مجتهد شبستری درباره محور دیگر بیانات مقام معظم رهبری درباره «مسئله اشرافی‌گری» متذکر شد: مسئله حقوقهای نجومی و فیشهایی که منتشر شد و مبالغ کلانی که مدیران از بیت‌المال برداشت کردند، مصداق بارزی از اشرافی‌گری بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: موارد تجمل مانند خانه‌های مسئولین در مناطق بالای شهر با مساحت زیاد مصداق اشرافی‌گری است. همانطور که مقام معظم رهبری ساده‌زیست هستند، امیدواریم تذکرات و رفتار و سیره عملی ایشان درسی باشد برای مسئولین رده بالا که از تجملات و تشریفات خودداری کنند.

نظر شما