شناسهٔ خبر: 127031 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری بسیج

نماینده مردم شاهین دژ:

صدای هل من ناصر فرهنگ از همه جا به گوش می رسد

محبی نیا.jpg منتخب مردم در مجلس دهم گفت: بعضی از عناصر دولتی که در حوزه فرهنگ تخصص ندارند مسئولیت پذیرفته اند و با رها کردن ساختار های فرهنگی راه خود را می روند و این از بن خطا است .

به گزارش «نماینده» جهانبخش محبی نیا نماینده مردم شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی برخی نهادها به هشدارهای رهبری در مورد فرهنگ گفت: فرهنگ بن مایه و قوام یک ملت و تمدن و هویتی است که تمام مردم و مسئولان در آن دخیل هستند.

وی افزود: توجه به مسئله فرهنگ تناه بر عهده مردم نیست دولت و حاکمیت وظیفه دارند و الان باید گفت که متاسفانه حوزه فرهنگ دچار بی مهری های اساسی شده است.

محبی نیا تصریح کرد: بعضی از عناصر دولتی که در حوزه فرهنگ تخصص ندارند مسئولیت پذیرفته اند و با رها کردن ساختار های فرهنگی راه خود را می روند و این از بن خطا است.

نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس گفت: برای حل معضلات فرهنگی نهاد ها باید با جدیت عمل کنند تا ساختار ها تاثیر و تاثر لازم را داشته باشند و از طرفی متولیان فرهنگی دقت کنند که جاذبه ها و زیبایی های فرهنگ ایرانی اسلامی را در حد گفتار و جو های متناسب با زمان نداشته باشند و در این زمینه طراحی و برنامه ریزی کنند.

محبی نیا اظهار داشت: متاسفانه در اوضاع و احوال جهانی فرهنگ ایرانی اسلامی در میان فرهنگ های غیر قابل دفاع دنیا که بنیان هرج و مرج دارند، تنها مانده و صدای هل من ناصر فرهنگ را می توان شنید.

نظر شما