شناسهٔ خبر: 127025 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اردکانی اعلام کرد:

آیت‌الله موحدی کرمانی سخنران کنگره جامعه مهندسین

ناظمی اردکانی قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین از سخنرانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در کنگره تشکل متبوعش خبر داد و گفت: پیش کنگره ۱۴ مرداد برگزار می شود.

به گزارش «نماینده»، محمد ناظمی اردکانی مسئول ستاد برگزاری کنگره جامعه اسلامی مهندسین و قائم‌مقام دبیرکل جام، با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین، اظهار کرد: دوازدهمین کنگره جام ۱۴ شهریورماه در سالن فاطمه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین زمینه کمیته‌های تشکیلات و امور استانها، کمیته امور مالی و پشتیبانی، کمیته ارتباطات، کمیته بیانیه و امور دبیرخانه  در ستاد کنگره تشکیل‌ شده است و به‌طور متوسط هر دو هفته‌ یکبار جلسات ستاد جهت جمع‌بندی برگزار می‌شود.

قائم‌مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بابیان اینکه فرایندهای برگزاری کنگره در دوره‌های گذشته مستندسازی شده و همین امر جمع‌بندیها را سهل کرده است، گفت: نزدیک به ۴۱ فعالیت برای کنگره احصاء شده و همه این فعالیتها  طبق زمانبندیهای خود اجرایی می‌شود.

ناظمی اردکانی یکی دیگر از وظایف ستاد برگزاری کنگره را اصلاح اساسنامه اعلام کرد و گفت: در هر کنگره اصلاح اساسنامه مدنظر است که نامه مربوطه نیز جهت اعلام نظرات و پیشنهادات برای همه استانها ارسال‌شده است.

وی در ادامه از سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در کنگره دوازدهم جام خبر داد و ضمن اشاره به شعار این کنگره گفت: از بین شعارهای ارائه‌شده در ستاد راهبردی جام «اقتصاد مقاومتی لازمه عدالت و پیشرفت»، به‌عنوان شعار کنگره دوازدهم جامعه اسلامی مهندسین انتخاب‌شده است.

نظر شما