شناسهٔ خبر: 126755 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور

قائم مقام وزیرکشور در امور مجلس منصوب شد

وزارت کشور وزیر کشور در حکمی سید سلمان سامانی را به سمت سرپرستی قائم مقام وزیر درامور مجلس وهماهنگی استان ها منصوب کرد .

به گزارش «نماینده»، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به سید سلمان سامانی آمده است: با توجه به تعهد، سوابق ارزشمند و توان اجرایی موثر به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به سرپرستی قائم مقامی وزیر در امور مجلس و هماهنگی استانها منصوب می کنم.
در ادامه این حکم بیان شده است: ارتقاء سطح مراودات و تعاملات مربوط به امور مجلس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بررسی طرح ها، لوایح و همچنین ضرورت هماهنگی کلیه بخش های وزارت متبوع در مسایل مربوط به نمایندگان مجلس با جنابعالی از جمله اموری است که انتظار دارد از طریق برنامه ریزی اصولی و مناسب نسبت به تحقق آن اهتمام فرمایید.
وزیر کشور همچنین در این حکم آورده است: توفیق روز افزونتان را در پیروی ازمنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ' مدظله العالی ' در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه قادر متعال خواستارم.
به گزارش ایرنا، سید سلمان سامانی رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور است و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رئیس هیات بازرسی این انتخابات بود.

نظر شما