شناسهٔ خبر: 126745 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اختلاف در فراکسیون امید بالا گرفت/ جلودارزاده: استیضاح وزیر رفاه گروکشی به نظر می رسد

سهیلا جلودارزاده واکنش ها به سخنان محمدعلی وکیلی هنوز کاهش نداشته و در آخرین نوبت، سهیلا جلودارزاده نسبت به اظهارات این عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید واکنش نشان داد.

به گزارش «نماینده» عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه تصمیمات شخصی را نمی‌توان از زبان فراکسیون مطرح کرد، گفت:‌استیضاح آقای ربیعی در فراکسیون مطرح نشده بود و ما همه از شنیدن آن شوکه شدیم.

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، اظهار نظر محمدعلی وکیلی درباره استیضاح علی ربیعی وزیر کار تعاون ورفاه اجتماعی را موضوعی شخصی خواند و گفت: استیضاح آقای ربیعی در فراکسیون مطرح نشده بود و ما همه از شنیدن آن شوکه شدیم.

وی خاطرنشان کرد: البته نمایندگان همه در برابر ملت تکالیفی دارند و هیچ گاه این تکالیف را قربانی ملاحظات سازمانی و گروهی نمی‌کنند.

جلودارزاده با تاکید بر حق هر نماینده جهت امضای استیضاح و امضای آن گفت: تصمیمات شخصی را نمی‌توان از زبان فراکسیون مطرح کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ربیعی در جلسه کمیسیون اجتماعی از عملکرد خود گزارش ارائه داده و اعضای کمیسیون به سنگینی و گستردگی حوزه وظایف وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی واقف هستند اما اگر مشاهده کنیم کم‌کاری وجود دارد حتما از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: البته ما نمی‌دانیم هنوز ۲ ماه از عمر مجلس نهم نگذشته است،‌چگونه عده‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که وزیر رفاه را استیضاح کنند و این بیشتر، نوعی گروکشی به نظر می‌رسد.

گفتنی است سه روز قبل محمدعل وکیلی از طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با امضای ۶۰ نماینده خبر داده بود.

 

نظر شما