شناسهٔ خبر: 126645 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جبهه پیروان پیشنهاد «پارلمان اصولگرایی» را بررسی می کند

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از بررسی طرح «پارلمان اصولگرایی» در این جبهه خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به «پارلمان اصولگرایی» اظهار کرد: اینکه اصولگرایان به‌ویژه احزاب اصولگرا مجموعه‌ای را تشکیل دهند اصل خوبی است و بعید می‌دانم اصولگرایان با این موضوع مخالف باشند.

وی افزود: تشکیل چنین مجمعی بسیار خوب است، مخصوصاً به دلیل اینکه در ایام انتخابات برخی احزاب بی‌توجه به برنامه‌های اصولگرایان لیستی تهیه می‌کنند و در آخر نیز با شکست روبرو می‌شوند و این حرکت با اصل اصولگرایی مغایرت دارد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان تصریح کرد: اگر دبیران کل احزاب اصولگرا، مجموعه‌ای را تحت نظارت گروههای مرجع تشکیل دهند و انسجام خوبی داشته باشند، قطعاً برای جریان اصولگرا کارآمد خواهد بود.

سجادی افزود: از آنجا که در جریان اصولگرایی فاقد حزب فراگیر هستیم و عدم وجود امکانات، این مهم را فراهم نمی‌سازد لذا بهترین گزینه این است که مجموعه‌ای از اصولگرایان دورهم جمع شوند و هم‌فکری کنند تا برای انتخابات مهم سال آینده برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌ از این تشکیل چنین مجموعه‌ای از سوی آقای باهنر در جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح‌شده اما هنوز جوانب آن بررسی نشده است. بنده نیز پیشنهاد می‌کنم تشکیل «مجمع اصولگرایی» در دستور کار اصولگرایان قرار گیرد.

نظر شما