شناسهٔ خبر: 126324 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

بعد از برجام، ایران دیگر تهدیدی برای اسرائیل نیست!

موشه یلعون.jpg

به گزارش «نماینده»  وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی ادعا کرد به دلیل محدود شدن برنامة هسته‌ای ایران در چارچوب توافق هسته‌ای، ایران دیگر تهدیدی وجودی برای اسرائیل نیست. «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد که برنامة هسته‌ای ایران به دلیل اینکه تحت مفاد توافق هسته‌ای منجمد شده است، فعلاً تهدیدی برای این رژیم محسوب نمی‌شود. یعلون طی اظهاراتی در کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» در فلسطین اشغالی، مدعی شد که برنامة هسته‌ای ایران تا پایان مدت برنامة جامع اقدام مشترک، محدود شده و اسرائیل وقت دارد تا خود را برای اتفاقات آینده آماده کند.

وی با بیان اینکه از هم‌اکنون تا آینده‌ای قابل پیش‌بینی، تهدید حیاتی علیه اسرائیل وجود دارد، ادعا کرد: «جنگ با حزب‌الله و حماس بسیار سخت خواهد بود.»

وزیر جنگ سابق اسرائیل ضمن اعلام نامزدی برای نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در انتخابات آتی، از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم به خاطر دلالی ترس در میان اسرائیلی‌ها انتقاد کرده و خواستار پایان اظهارات مبنی بر اینکه اسرائیل در آستانة هولوکاست دوم قرار دارد شد. این صحبت‌های یعلون در شرایطی ابراز شده که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بارها برجام را «توافقی بد» خوانده و بیان کرده بود که با این توافق، هنوز هم اسرائیل در معرض تهدید هسته‌ای ایران قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما