شناسهٔ خبر: 126309 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حزب الله اجازه نداد که تروریست ها آینده سوریه را رقم بزنند

امیرعبداللهیان/2 معاون سابق عربی افریقای وزارت خارجه گفت: حزب الله لبنان با کمک به مردم، ارتش و حکومت سوریه اجازه نداد که تروریست ها آینده سوریه را رقم بزنند.

به گزارش «نماینده» حسین امیرعبداللهیان روز قدس را تجلی نقطه اوج مقاومت دانست و افزود: امروز محور مقاومت در فلسطین، لبنان و منطقه، تعیین کننده ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت منطقه بر عهده دارد.

وی با بیان این که تروریسم تکفیری و رژیم نامشروع صهیونیستی دو لبه یک قیچی و در خدمت نظام سلطه اند گفت: حزب الله لبنان با کمک به مردم، ارتش و حکومت سوریه اجازه نداد که تروریست ها آینده سوریه را رقم بزنند و خواسته های رژیم نامشروع صهیونیستی را محقق کنند.

معاون سابق عربی افریقای وزارت خارجه گفت: تحولات پنج سال اخیر منطقه و تحرکات رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری برای ویرانی کشورهای منطقه علیرغم تحمیل هزینه های فراوان در نهایت جایگاه مقاومت را بیش از پیش برجسته تر، تقویت و تحکیم کرد.

این کارشناس ارشد مسائل راهبردی هشدار داد: صهیونیست ها دشمن کشورهای اسلامی بشمار می روند و برقراری رابطه با تل اویو خطاست. برخی کشورها نیز که روابط پنهانی با تل اویو دارند در نهایت قربانی این خطای راهبردی خویش خواهند شد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: تهران به حمایت قوی خود از محور مقاومت ادامه خواهد داد و آنرا امری حیاتی برای صلح، ثبات و امنیت منطقه و در مقابله با جاه طلبی های دو روی سکه تروریسم و صهیونیسم می داند.

نظر شما