شناسهٔ خبر: 126244 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سردار پاکپور:

مراکز اصلی تروریست‌ها در شمال عراق است/ عقبه آنها را در هرنقطه‌ای هدف قرار می‌دهیم

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از اراده برخورد قاطع این نیرو با گروهک‌های مسلح و تروریست در مناطق مرزی کشور خبر داد و گفت: ضمن برخورد شدید با حضور و تردد تروریست‌های مسلح، مراکز استقرار آنها در هر نقطه ای مورد هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش «نماینده» به نقل از سپاه نیوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به درگیری نیروهای توانمند قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با این تروریست ها در مناطق مرزی شمالغرب کشور اظهار داشت: همانگونه که در اطلاعیه این قرارگاه آمده است، درگیری بین رزمندگان این قرارگاه با تروریست های مسلح، منجر به کشته شدن تعدادی زیادی از عناصر تروریست از جمله چند نفراز مسئولین و فرماندهان آنان که به تحریک کشورهای مرتجع اقدام به این تعرض کرده بودند، شد.

وی تاکید کرد: با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضد امنیتی فوق عقبه آنها در هر نقطه و منطقه ای باشد مورد هدف قرار خواهند گرفت.
وی در پایان افزود: رزمندگان شجاع اسلام به فضل الهی ضمن اشراف کامل در کلیه تحرکات تروریست های متجاوز، با همکاری و همراهی هموطنان مناطق مرزی و نیروهای فداکار بومی منطقه پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه ای به شرارت های آنها خواهند داد.

نظر شما