شناسهٔ خبر: 126237 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شروع زندگی تجملی برخی مسئولان از دوره دوم دولت کارگزاران بود

کولیوند43 رئیس کمیسیون شوراها با بیان اینکه زندگی اشرافی بین مسئولان پسندیده نیست، گفت: ریشه تجملی زندگی کردن در بین برخی از مسئولان از دوره دوم دولت کارگزاران شروع شده است.

به گزارش «نماینده» محمدجواد کولیوند، با اشاره به اینکه مسئولان باید به این باور برسند که ساده‌زیستی می‌تواند نجات‌دهنده بشر باشد، اظهار داشت: دین قوانینی را دارد که درونی باید رعایت شود و اگر این مجموعه قوانین که دین به ما گفته رعایت کنیم، در نتیجه بشریت نجات یافته و به آنچه باید برسد،‌ دست می‌یابد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر به این باور برسیم و قرآن را به عنوان سرلوحه کارها قبول داشته باشیم، نتیجه آن برای همه مردم اعم از مسئولان و مردم می‌تواند ساده‌زیستی باشد، افزود: زندگی اشرافی بین مسئولان پسندیده نیست و به هیچ وجه نباید ما به این سمت حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر در زندگی تشریفاتی وارد شویم، بالاترین و شکننده‌ترین شکست در زندگی است، گفت: مسئله حقوق‌های نجومی مدیران، مربوط به حقوق نیست بلکه یکسری مسائل است که به عنوان پاداش کنار حقوق چسبانده‌اند که در حال حاضر بیرون آمده است و مانند سرطان است که شناسایی شده و باید درمان شود.

رئیس کمیسیون شوراها در مجلس با بیان اینکه ریشه تجملی زندگی کردن در بین برخی از مسئولان از دوره دوم دولت کارگزاران شروع شده است، افزود: زندگی تجملی برخی مسئولان از دوره دوم دولت آقای هاشمی رفسنجانی شروع شد و متاسفانه یکسری افراد به سمت زندگی تجمل‌گرایی حرکت کردند که این مسئله در دین و قرآن قبیح است.

نظر شما