شناسهٔ خبر: 126204 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گزارشی از فروش فیلمهای طرح اکران «افطار تا سحر»؛

«رسوایی۲» همچنان پرفروش/ بادیگارد هفت میلیاردی شد

رسوایی 2 طرح اکران «افطار تا سحر» تاکنون با استقبال گسترده مخاطبان سینما رو به رو شده است و بسیاری از افرادی را که علاقه چندانی به سینما نداشته‌اند را به تماشای فیلم در سینما علاقه‌مند کرده‌ است.

به گزارش «نماینده»؛ چند وقتی است که سینماهای کشور شاهد حضور چشمگیر علاقه‌مندان به مشاهده فیلمهای ارائه شده است، عده‌ای این استقبال مخاطبان از سینما را بهبود کیفیت فیلمها می‌دانند و عده‌ای افزایش ظرفیت سینماها و بهبود کیفیت نمایش فیلمها می‌دانند به هر حال امید می‌رود که این رونق سینمای کشور ادامه پیدا کند.

اخیراً آمار جدیدی از فروش فیلمهای پر مخاطب در سینما منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهد می‌کنیم:

فیلم سینمایی «رسوایی۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی با ۵۱ روز اکران و ۶۴ سالن نمایش به فروش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی با ۱۷ روز اکران و ۷۱ سالن نمایش به فروش دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی«دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیرشهاب رضویان با ۵۲ روز اکران و ۳۵ سالن نمایش به فروش یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی«بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا با ۱۰۰ روز اکران و ۱۷ سالن نمایش به فروش هفت میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی«ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی با ۱۰۰ روز اکران و ۶۵ سالن نمایش به فروش ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دست یافته است.

طرح اکران «افطار تا سحر» تاکنون با استقبال گسترده مخاطبان سینما رو به رو شده است و بسیاری از افرادی را که علاقه چندانی به سینما نداشته‌اند را به تماشای فیلم در سینما علاقه‌مند کرده‌ است.

نظر شما