شناسهٔ خبر: 126169 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بررسی تخلفات برخی مدارس غیردولتی با حضور مسئولان آموزش و پرورش در مجلس

محمدمهدی زاهدی/2 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در نخستین هفته پس از تعطیلات مجلس از وزیر آموزش و پرورش و مسئولان این وزارتخانه برای توضیح درباره تخلفات برخی مدارس غیردولتی دعوت می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در خصوص تخلفات برخی مدارس غیردولتی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی می‌خواهیم.

زاهدی از حضور مسئولان ارشد وزارت آموزش و پرورش در مجلس خبر داد و گفت: در نخستین هفته پس از تعطیلات مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش و معاونان این وزارتخانه برای حضور در کمیسیون آموزش دعوت می‌کنیم که حتما یکی از مباحثی که مطرح خواهد شد، موضوع شهریه مدارس غیردولتی خواهد بود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش در خصوص اینکه امسال شهریه مدارس غیردولتی به همراه فوق برنامه‌ها لحاظ شده است، اکنون برخی مدارس تحت عنوان خدمات ویژه از مردم پول بیشتر دریافت می‌کنند که این موضوع از مواردی خواهد بود که مجلس با مسئولان آموزش و پرورش صحبت‌هایی انجام خواهد داد.

نظر شما