شناسهٔ خبر: 126157 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

پیام رحمتی برای هواداران استقلال

رحمتی 43 در روزی که وزیر ورزش درباره حضور بهرام افشارزاده در استقلال خیلی محتاط حرف زده و طوری گفته که نمی توان خیلی به حضور طولانی مدت مدیریت تیم در باشگاه امیدوار بود.

به گزارش «نماینده» در روزی که وزیر ورزش درباره حضور بهرام افشارزاده در استقلال خیلی محتاط حرف زده و طوری گفته که نمی توان خیلی به حضور طولانی مدت مدیریت تیم در باشگاه امیدوار بود. در همان روز سایت وزارتخانه ورزش مصاحبه ای از دکتر حسینعلی قریب در حمایت از وزارت ورزش منتشر کرده ، مصاحبه ای که یکی از مجموعه مصاحبه های حمایتی از محمود گودرزی بعد از خبر کذب تغییر او در فضای مجازی بود. خبری که از سوی دولت با قدرت تکذیب شد.

 

 

حمایت قریب از عملکرد وزارت ورزش اما این شائبه که او به جای افشارزاده می آید را سر زبان ها انداخت. قریب که در دولت قبلی از سوی محمد عباسی برای فدراسیون فوتبال پیش فرستاده شد اما رای نیاورد. این خبر اما اصلا تائید شده نیست اما این پیام مهم رحمتی برای هواداران شاید در دل خود نکاتی دارد. او در این روز مهم ، برای هواداران استقلال نوشته است:«به لطف خدا و حمایت هوادارای عزیز امسال تیم خوبی بسته شده . خیلی‌ها زحمت کشیدن . اقای افشارزاده ، هیات مدیره محترم خصوصا اقای جهانیان خیلی حمایت کردن .  مسئولین باشگاه ، اقای توفیقی تلاش شبانه روزی داشتن . انشاا... بتونیم دل همه رو شاد کنیم . یا علی »

 

 

تشکر ویژه او از شهاب جهانیان که نزدیک‌ترین عضو هیات مدیره به وزارت ورزش است و تاکیدش بر زحمات کادر مدیریتی باشگاه در بستن تیمی خوب برای استقلال ، یعنی او به عنوان محبوب‌ترین بازیکن حال حاضر استقلال و لیدر آبی‌ها امید دارد استقلال با این کادر و در صورت تدام ماموریت شان ، به موفقیت برسد.

نظر شما