شناسهٔ خبر: 125921 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پیروزی قهرمانانه بر داعش در فلوجه مقدمه شکست نهایی آن است

فواد معصوم.jpg رئیس‌جمهوری عراق با صدور پیامی ضمن تبریک آزادسازی شهر فلوجه به مردم این کشور اعلام کرد: پیروزی قهرمانانه بر تکفیریهای داعش در فلوجه مقدمه شکست نهایی آنها در خاک عراق است.

به گزارش «نماینده» به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، «فؤاد معصوم» رئیس جمهوری این کشور با صدور پیامی آزادسازی کامل شهر فلوجه واقع در استان الأنبار از تصرف داعش را به مردم عراق تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، در پیام تبریک معصوم آمده است: آزادسازی شهر فلوجه در جریان سلسله اقدامات قهرمانانه نیروهای امنیتی و مردمی اتفاق افتاد.

معصوم در پیام تبریک خود همچنین آورده است: بدون شک آزادسازی فلوجه مقدمه ای برای شکست نهایی تروریست های تکفیری داعش خواهد بود.

رئیس جمهوری عراق همچنین ضمن تمجید از وحدت میان نیروهای ارتش، نیروهای پلیس، پیشمرگه، نیروهای «حشد الشعبی» و شیوخ عشایر در عملیات آزادسازی شهر فلوجه، تصریح کرد: مقاومت و فداکاری‌های ملت عراق در شهر فلوجه نیز ستودنی است.

گفتنی است، ارتش عراق روز گذشته پس از آزادسازی تمامی ساختمان ها و نهادهای دولتی واقع در مرکز شهر «فلوجه» و به اهتزاز درآوردن پرچم این کشور بر فراز آنها، سرانجام موفق شد این شهر را به طور کامل از تصرف تکفیریها خارج کند.

نظر شما