شناسهٔ خبر: 125475 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

انتخابات خط بطلانی بر برخی القاء ها کشید

آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در ایام انتخابات مجلس و خبرگان رهبری جریان هایی مسیر دیگری را القاء می کردند، گفت: این انتخابات خط بطلانی بر برخی تصویرها و القائات کشید.

به گزارش «نماینده» ، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک به آقای لاریجانی برای برگزیده شدن به عنوان رئیس مجلس، افزود: انتخابات نشان داد که باید با مردم صادق بود و حقایق را برای آنها بازگو کرد.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه عده ای قصد تصاحب آرای مردم را داشتند تصریح کرد: مسیر روشن شد و با وجود مخالفت صریح سران برخی جریان های سیاسی چه در خفا و چه در آشکار و حتی در رسانه های منتسب، مجلس راه خود را رفت.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: ‌ما مسروریم که خداوند مسیر حق را روشن و تفکرات باطل را بر مردم آشکار می کند.

رئیس دستگاه قضا اظهار امیدواری کرد مجلس دهم، مجلس همدلی باشد و در مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند بحث اقتصاد و اشتغال جوانان و فرهنگ را در کنار وظایف خود در راس امور قرار دادند.

وی بر حل مشکلات و مسائل معیشتی مردم توسط مجلس تاکید کرد و گفت: همکاری مجلس و دولت می تواند مزید این مسیر باشد.

رئیس دستگاه قضا یادآور شد: قوه قضائیه هم به سهم خود در راه تعامل با سایر قوا در این مسیر و رسیدن به اهداف همراه خواهد بود.

آیت الله آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه قوا بتوانند در راه رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی ایران از جمله فراهم کردن اقل معیشت مردم گام بردارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: افکار بلند امام در روزگار ما نیاز به تحقیق و واکاوی بسیار دارد.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه هر بخشی از اندیشه های امام را می توان در ذهن هر متفکر و اندیشمندی یافت گفت: ترکیبی از مردم سالاری، دیانت و رجوع به اسلام و قرآن و فلسفه سیاسی براساس حاکمیت دینی مجموعه ای است که هیچ جا نمی توان جز در افکار امام راحل یافت و این بنایی بود که با معماری امام راحل انجام شد و این بنا نیاز به تدبر فراوان دارد.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: مردم سالاری دینی براساس الگوی امام، یک فلسفه سیاسی جدید است و ما فکر می کنیم این فلسفه بسیاری از مشکلات جهان را مرتفع می کند.

 

نظر شما