شناسهٔ خبر: 125459 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری بسیج

رییس دادگاه انقلاب تهران:

حسین موسویان جزئی از کاسبان تحریم است

غضنفرابادی43 غضنفرآبادی گفت: واقعیت این است که در پرتو سرفصل‎های این مذاکرات هسته‎ای، یک عده‎ای بدون توجه به حفظ منافع مردم و انقلاب نفع خود را بردند و کاسبی خودشان را کردند و در دوران تحریم نیز سوءاستفاده‎هایی داشتند، به تعبیری این تحریم برایشان نان و آب داشت.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی، رییس دادگاه انقلاب تهران، درخصوص کمک ۷۰ هزار دلاری بنیاد پلاشرز به دانشگاه محل تدریس حسین موسویان جهت حمایت از فعالیت نامبرده در دفاع از برجام اظهار داشت: برخی از پرده‎ها کنار رفته و برخی نیز کنار خواهد رفت؛ نگرانی ما و دلسوزان نظام همین بود که الان که پرده ها کنار رفته این اتفاق افتاده است.

غضنفر آبادی در ادامه تصریح کرد: واقعیت این است که در پرتو سرفصل‎های این مذاکرات هسته‎ای، یک عده‎ای بدون توجه به حفظ منافع مردم و انقلاب نفع خود را بردند و کاسبی خودشان را کردند و در دوران تحریم نیز سوءاستفاده‎هایی داشتند، به تعبیری این تحریم برایشان نان و آب داشت.

رییس دادگاه انقلاب تهران عنوان کرد: کاسبان تحریم بیش از این هستند و افرادی مثل حسین موسویان این جزئی از یک کل است، اما کاسبان عمده این موضوع امریکا و اسرائیل هستند.

نظر شما