شناسهٔ خبر: 125298 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

دفاع نادران از کارنامه مجلس نهم

الیاس نادران431 نماینده مجلس نهم با اشاره به شرایط ویژه مجلس نهم کارنامه این مجلس را قابل دفاع دانست.

به گزارش «نماینده»، الیاس نادران اظهار کرد: مجلس نهم از شرایط ویژه ای برخوردار بود، یک سال از عمر مجلس نهم مقارن با دولت آقای احمدی نژاد و سه سال بعد مقارن با دولت روحانی بود. بحران های مالی که کشور درگیر آن شد، بحث برجام و حواشی مختلفی که داشت و رکود عمیق و مزمنی که بر اقتصاد ملی تحمیل شد مجموعا مجلس نهم را در شرایط ویژه‌ای قرار داد.

وی با ارزیابی مثبت نسبت به کلیت عملکرد مجلس نهم اظهار کرد: مجلس نهم کارنامه قابل قبولی و قابل دفاعی دارد. البته کاستی های زیادی هم وجود داشته و این اقتضای فضای اقتصادی کشور بوده است اما در مجموع مجلس نهم تلاش های خود را برای کمک به دولت و پیشبرد کلیت اهدافی که نظام طراحی کرده بود انجام داد. ما امیدواریم مجلس بعدی هم بتواند در این مسیر قدم بردارد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم درباره تاثیر عملکرد مجلس بر رای مردم در انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: البته فضای سیاسی کشور همیشه دست به دست شده و این موضوع در مجالس قبلی هم اتفاق افتاده و آنچه در این انتخابات بیش از همه اهمیت داشت این بود که فضای کشور دو قطبی شد، دولت به کمک مجموعه خاصی آمد و البته انتخابات با رقابت خوب و سالمی در کشور شکل گرفت اما همیشه این اتفاق افتاده که فضا دست به دست شده و من منکر این نیستم که عملکرد مجلس حتما در رای مردم اثر داشته اما ساماندهی و حمایت های علنی مقامات دولت هم بی تاثیر نبود.

نظر شما