شناسهٔ خبر: 125020 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نتانیاهو: مشکل ما با ایران ارزش‌های آن است

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه امروز یکشنبه کابینه این رژیم، بار دیگر اظهارات بی اساس خود درباره ایران و هولوکاست را تکرار کرد.

به گزارش «نماینده»، بنیامین نتانیاهو در ادامه اظهارات بی اساس درباره هولوکاست، تاکید کرده که مشکل صهیونیست ها با ایران فقط سیاست هایش نیست بلکه ارزش های آن نیز هست.

برگزاری نمایشگاه کاریکاتو هولوکاست در ایران، حالا بهانه ای برای اظهارات بی اساس نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین حامیان غربی آن شده است.

به گزارش تایمز اسرائیل، بنیامین نتانیاهو که شب گذشته در تماس تلفنی با وزیر خارجه آمریکا بر لزوم محکوم کردن برگزاری نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست در ایران تاکید کرده، امروز هم در این باره اظهارات بی اساسش را ادامه داده است.

نتانیاهو در کابینه این رژیم گفت: «ایران هولوکاست را انکار می کند، هولوکاست را مسخره می کند و در حال آماده شدن برای هولوکاستی دیگر است. به نظر من همه کشورهای جهان باید این را به شدت محکوم کنند».

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس افزود: «مشکل اسرائیل با ایران، فقط سیاستهای ویرانگر و تهاجمی آن در منطقه نیست بلکه همچنین ارزش هایی است که بر آن استوار است».

نظر شما