شناسهٔ خبر: 124883 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فروزنده

انتشار دستاوردهای برجام با استقبال جناح‌ها مواجه می‌شود/ملاک جیب مردم است نه روی کاغذ

فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دستاوردهای برجام اگر در تولید و معیشت مردم خلاصه نمی‌شود پس در چه چیزی اثر گذاشته است؟

به گزارش «نماینده» لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد قزوین مبنی بر اینکه اگر دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند پیش خانواده شرمنده می‌شوید، گفت: منتقدان برجام بر اصل مذاکره انتقادی ندارند اما معتقدم که دشمن خبیث و حقه‌باز است.

وی افزود: اصل مذاکره مورد تائید مقام معظم رهبری بوده است اما ایشان خطوط قرمزهایی تعیین کردند بنابراین ما در برجام باید به حقوق اصلی خود برسیم و تحریم‌ها نیز به صورت کامل برداشته شود.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت باید با تمام توان حقوق ملت ایران را دنبال کند، اگر آقایان معتقدند برجام تاکنون دستاوردها بسیاری داشته‌ است ریز دستاوردها را منتشر کنید و همه محافل سیاسی از این اقدام استقبال می‌کنند.

فروزنده با تاکید بر اینکه ملاک لیست دستاوردهای برجام جیب مردم است، گفت: اگر برجام دستاوردهای زیادی داشته است باید مردم آن را در متن زندگی خود احساس کنند.

وی ادامه داد: نباید در مورد برجام با نگاه سیاسی گروهی موضع گرفت. اگر واقعا دستاوردی صورت گرفته از ناحیه هر حزب جناحی که باشد مردم از آنها تشکر می‌کنند اما پس معضلات اقتصادی چه؟ بیکاری‌ها چه؟ رکود ستون فقرات تولید را از بین برده است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کارآفرینان به بن‌بست رسیده‌اند، گفت: دستاوردهای برجام اگر در تولید و معیشت مردم خلاصه نمی‌شود پس در چه چیزی اثر گذاشته است.

فروزنده خاطرنشان کرد: قرار بود از طریق برجام چالش‌هایی که در قبل از برجام صورت گرفته بود مرتفع شود. بنابراین باید هزینه فایده کرد که چه داده‌ایم. ما هسته‌ای و آب سنگین را داده‌ام اما در عوض چه چیزی گرفته‌ایم؟

وی گفت: بله شاید از نظر برخی‌ها برجام دستاوردهای زیادی داشته است احتملا منظورشان روی کاغذ است اما ما بر روی زمین چیزی نمی‌بینیم.

برچسب‌ها:

نظر شما