شناسهٔ خبر: 124756 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زندگی و زمانه آیت‌الله خامنه‌ای در صدر پرفروش‌ها

رهبری با گذشت 5 روز از نمایشگاه کتاب تهران، کتاب «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» در صدر کتب پرفروش انتشارات سایان دارد.

به گزارش «نماینده» با گذشت ۵ روز از نمایشگاه کتاب تهران، کتاب ی «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» در صدر کتب پرفروش انتشارات سایان دارد.

انتشارات سایان که به صورت تخصصی به چاپ کتاب‌های دایره‌المعارفی می‌پردازند این اثر را در سال ۹۴ روانه بازار نشر کرد و هم اکنون نیز در صدر پروفروش‌های این ناشر در نمایشگاه کتاب قرار دارد.

این کتاب روایتی از ۷۵ سال زندگی رهبر معظم انقلاب است، روایتی از روزهای کودکی و مدرسه، روزهای مبارزه تا پیروزی انقلاب، از سال‌های پرمخاطره دهه شصت، دوران ریاست‌جمهوری و سال‌های جنگ، از ۲۵ سال رهبری از دولت سازندگی تا دولت اصلاحات و پس از آن تا امروز. روایتی از حوادث داخلی، منطقه ا‌ی و بین‌المللی، آمیزه‌ای از سیاست، تاریخ، اجتماع و فرهنگ.

این کتاب دارای ۱۲۰۰ عکس کمتر دیده شده و منتشر نشده است، عکس‌هایی مستند که مکمل متن مفصل این کتاب بوده که در  بیش از هزار صفحه منتشر شده است.

همچنین این کتاب دارای ۹ فصل است که از تولد رهبر معظم انقلاب در فروردین ۱۳۱۸ آغاز می‌‎شود و تا ۷۵ سال پس از آن یعنی تا فروردین ۱۳۹۳ را روایت می‌کند.

اثر بعدی پرفروش «روایتی از زندگی و زمانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» است که این اثر پیش از نمایشگاه کتاب منتشر شد.

همچنین دایره‌المعارف مصور امام خمینی (ره) نیز در رده سوم پرفروش‌های سایان قرار دارد. این کتاب نیز سه سال است در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود و مورد اقبال مردم قرار گرفته است.

نویسنده هر سه کتاب فوق جعفر شیرعلی نیا است.

انتشارات سایان در نمایشگاه کتاب دایره المعارف های ورزش ، موسیقی و ... را نیز عرضه می‌کند.

غرفه نشر سایان در سالن ناشران عمومی ۲ راهروی ۳ غرفه ۱۹ در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما