شناسهٔ خبر: 124650 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

راهبرد جمعیت ایثارگران در سال جاری چیست؟

لطف الله فروزنده/431 سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: مهمترین راهبرد ما را در سال‌جاری پیگیری مطالبه «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» است و برهمین اساس کمیسیون‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ما برنامه‌های خود را تنظیم می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، گفت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مهمترین راهبرد خودش را در سال جاری پیگیری مطالبه «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» می‌داند و بر همین اساس در جلسه‌ اخیر این جمعیت قرار شد کمیسیون‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ما با همین رویکرد برنامه‌های خود را تنظیم کنند تا بتوانیم در حوزه گفتمان‌سازی گام مهمی را برداریم.

وی در ادامه با اشاره به شکل‌گیری مجلس دهم در روزهای آینده، افزود: ما خواسته‌های خود را در چارچوب اقتصاد مقاومتی به مجلس جدید ارائه خواهیم کرد، جریان‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و جریان‌های مختلط دیگری که در مجلس آینده حضور دارند باید برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند برای افتخار کشور و خودشان اقتصاد مقاومتی را محور اصلی فعالیت خود قرار دهند.

فروزنده در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، تاکید کرد: ما معتقدیم اکنون هر اقدام یا حرکتی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری، زودهنگام، ‌ غلط و اشتباه است و دامن زدن به این موضوع باعث می‌شود بیخود کشور را درگیر مسائل کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: امروز مهم‌ترین دغدغه ما، دولت و مسئولان باید این باشد که تلاش کنیم اقتصاد مقاومتی پیاده شود زیرا تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی است. ما باید در سایه رهبری با همدلی و هماهنگی کار را دنبال کنیم.

فروزنده در خاتمه گفت: توجه به مشکلات اقتصادی و مشکلات مردم باید مهمترین اولویت همه باشد و کسی اگر بحث‌های زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری را مطرح کند، ناخواسته یا عامدانه اشتباه کرده است.

نظر شما