شناسهٔ خبر: 124527 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

در نشست فرایند قانونگذاری مطرح شد؛

تمجید جهانگیری از ریاست لاریجانی در مجلس نهم

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: رئیس مجلس شجاعانه و مدبرانه و با حمایت همه جانبه خود برجام را عملی کرد.

به گزارش «نماینده»، در ادامه نشست فرآیند قانونگذاری، الزامات و راهکارها، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جمع منتخبان مجلس دهم سخنرانی کرد.

وی گفت: خداوندا شاکریم که توانستیم انتخاباتی مطمئن، قانونی و در نهایت امنیت برگزار کنیم.

جهانگیری ادامه داد: این انتخابات نشان داد مردم در سرنوشت خود حاکم هستند و وظیفه دولت این بود که زمینه حضور و اعمال رای شهروندان را فراهم کند.

معاون اول رئیس جمهور تشکیل مجلس توانمند را قدمی بزرگ در راه توسعه کشور خواند و گفت: چشم انداز رای مردم این است که از این پس دولت و مجلس به عنوان دو بازوی توانای نظام با همنظری و هم سویی برآمده از رای ملت در انتخابات ۹۲ و ۹۴ وظیفه ای سنگین بر دوش دارند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اعتدال، عقلانیت، پیشرفت، بازگشت به قانون، مبارزه با فساد، ارتقاء سطح زندگی و معیشت، از وظایف مهم دولت و مجلس است.

جهانگیری اظهارداشت: دولت در شرایط بسیار دشواری در سال ۹۲ کار خود را آغاز کرد و با همه محدودیت ها توانست تنگناهای بین المللی و ملی را به حداقل برساند.

وی تصریح کرد: در عرصه بین المللی با تیم دیپلماسی قوی، حمایت های رهبری و پشتیبانی قوای دیگر بخصوص رئیس مجلس که شجاعانه و مدبرانه و با گذشت از خود و حمایت همه جانبه اش برجام را عملی کرد، حقوق هسته ای ملت ایران به رسمیت شناخته شد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: اینک در شرایط پساتحریم و در دوره اجرای برجام هستیم و اهمیت این دوره از دوره قبل بیشتر است. از این پس دولت و مجلس نیازمند همراهی بیشتر برای حل و فصل مسائل منطقه ای و جهانی هستند.

ادامه دارد...

نظر شما