شناسهٔ خبر: 124471 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حداد عادل برای اولین‌بار خطبه عقد خواند/ آغاز زندگی مشترک خبرنگار صداوسیما با حضور جانبازان

حسینی بای «محمدرضا حسینی‌بای» خبرنگار معروف تلویزیونی زندگی مشترک خود را با حضور در آسایشگاه جانبازان آغاز کرد.

به گزارش «نماینده»؛ «محمدرضا حسینی‌بای» خبرنگار و گزارشگر تلویزیونی که بیشتر مردم او را با گزاریش‌های مربوط به کنکور و حضورش در سوریه می‌شناسند، هم زمان با جشن مبعث با برگزاری جشنی ساده در آسایشگاه جانبازان ثارالله زندگی مشترک خود را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم علاوه بر غلامعلی حداد عادل، پیمان جبلی معاونت خبر و خبرنگاران صداوسیما، خانواده‌های عروس و داماد نیز حضور داشتند.

در طبقه اول آسایشگاه یک سفره عقد چیده شده و دور آن جانبازان نشسته بودند و البته در دور بعدی نیز خانواده عروس و داماد حضور داشتند.

عروس و داماد در بدو ورود به آسایشگاه به جانبازان حاضر شاخه‌گل رز اهدا کردند و حسینی بای با تک تک جانبازان روبوسی کرد. البته این خوش و بش با همکاران وی نیز که در میان آنها خانم دکتر میرسیدی، افروز اسلامی، میترا لبافی، حمید امامی، قالیباف، رضوانی، بای، سلامی و ... دیده می‌شدند، ادامه داشت.

در این مراسم طبق اعلام قبلی قرار بود غلامعلی حداد عادل خطبه عقد را بخواند که وی در این باره به مزاح گفت: من بلد نیستم که خطبه بخوانم و همسرم هم نمی‌داند که من بلدم خطبه بخوانم. اینجا هم کاری که هرگز نکرده‌ام را به افتخار عروس و داماد انجام می‌دهم.

حداد عادل در ادامه خطبه عقد میان محمدرضا حسینی بای و حمیرا همتی که از همکاران وی در سازمان صداوسیما بود را با مهریه 14 سکه بهار آزادی خواند. در ادامه نیز اشعاری از جدیدترین کتاب خود برای عروس و داماد قرائت کرد.

پس از قرائت خطبه عقد، حداد عادل ضمن تبریک و آرزوی خوشبختی برای عروس و داماد گفت: در این روزها که عروسی‌ها با تجملاتی و سخت شده است، تشکر می‌کنیم از آقای بای که با برگزاری چنین مراسم ساده‌ای الگویی برای جوانان شدند.

به گزارش فارس، حسینی بای نیز در سخنانی ضمن تشکر از کسانی که برای حضور در مراسم آمده بودند، عنوان داشت: من با دلم به اینجا آمدم نه برای دوربین. البته اعتقاد دارم که ما باید کارهای خوب را رسانه‌ای کنیم. برخی چهره‌های مشهور و شناخته شده مراسم‌هایی می‌گیرند که در شأن و پسندیده نیست پس چرا ما کار پسندیده خود را رسانه‌ای نکنیم؟

وی افزود: من افتخار می‌کنم که بگویم جانباز هستم و وقتی 14 سالم بود در کنار هم رزمان به جبهه آمدم و جفت پاهایم ترکش خورد. من هم می‌توانستم مانند سایرین در جای دیگری مراسم بگیرم و از چهره‌های معروف و شناخته شده هم دعوت کنم اما فکر می‌کنم اگر این جانبازان نبودند امروز ما لبخند بر لب نداشتیم.

در این مراسم جبلی نیز به خاطر ابتکار حسینی بای در برگزاری مراسمش از وی تشکر  و قدردانی کرد.

همچنین عمو موسی جانباز طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس نیز مثل همیشه با لباس‌های قرمز خود و پیراهنی که تصویر یک شهید مدافع حرم روی آن نقش بسته بود، حضور داشت و علاوه بر مهمانان عروس و داماد هم با وی عکس یادگاری گرفتند.

پایان بخش این مراسم نیز اجرای موسیقی سنتی توسط گروه شباهنگ بود.

نظر شما