شناسهٔ خبر: 124422 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

صفار هرندی مطرح کرد؛

نفوذ یعنی القاء اینکه دشمنان می‌توانند مشکلات ما را حل کنند

صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهمترین روش نفوذ، نفوذ بر فکر مسولین و مردم در حوزه افکار عمومی است. این نفوذ یعنی القا باور اینکه اگر مسیر مد نظر دشمنان را عملی کنیم، مشکلات حل می شود.

به گزارش «نماینده» محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع فرماندهان و مسولین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: با همت شما احساس امنیت بر ملت و بر نظام ما حاکم است و دشمنان از طمع دست اندازی به ساحت مقدس ایران اسلامی بر حذر داشته می شوند و امیدواریم چشمان نافذ و رصد کننده شما عمق تحرکات دشمن را شناسایی کند و در سایه این امنیت رشد و پیشرفت برای کشور ایجاد شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پروژه نفوذ دشمن گفت: پروژه نفوذ دشمن در گذشته در ابعاد نظامی، امنیتی، و به دلیل نو پا بودن انقلاب اتفاق افتاده است که یک نمونه آن حادثه هفتم تیر بود واین تجربیات تلخ به دست آمده سرمایه ای شده است در مقابل اشکال نظامی و امنیتی نفوذ.

وی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب عناصری با نگرش های متفاوت که بعضا اهل مبارزه با رژیم شاه هم بودند با تمایلات متنوع وارد انقلاب شدند، اما به دلیل اینکه انقلاب برای استمرار و اداره نمی تواند همه تمایلات را در خود داشته باشد و یک عقل باید مبنای اداره انقلاب باشد حضرت امام(ره) راه را برای اداره کشور به رای و انتخاب مردم واگذار کردند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پس از تجربیات تلخی که از نفوذ دشمن در ابعاد نظامی و امنیتی برای انقلاب به وجود آمد و این راه های نفوذ بسته شد دشمن در صدد ایجاد معابر جدید نفوذ برآمد و این اقدامات تغییر کرد و شیوه هایی از قبیل نفوذ فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای شکل گرفت که ماموریت آن دستکاری و تغییر در فکر و فرهنگ مردم بود.

وی در پایان تاکید کرد: مهمترین روش نفوذ، نفوذ بر فکر مسولین و مردم در حوزه افکار عمومی است. این نفوذ یعنی القا باور اینکه اگر مسیر مد نظر دشمنان را عملی کنیم، مشکلات حل می شود. در صورتی که در آینده به آنچه انتظار داشته ایم نمی رسیم و به دست خودمان کشور را تحت فشار قرار دادیم.

نظر شما