شناسهٔ خبر: 124406 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آقامحمدی در نطق میان‌دستور:

مدافعین برجام در برخی شهر‌ها مجبور شدند برای جلب رای، رخت برجام را از تن برکنند!

ابراهیم آقامحمدی/2 نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از برجام امامزاده‌ای ساخته شده که هیچ کس از چون و چرای آن سوال نکند، گفت: کل برنامه دولت در حوزه اقتصاد در برجام خلاصه شده و اقتصاد مقاومتی در حاشیه قرار گرفته است.

به گزارش «نماینده» ابراهیم آقامحمدی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۱۴ اردیبهشت ۹۵) گفت: امروز مشکل اصلی مردم اشتغال و معیشت است. بیکاری بدترین بلاست. بیکاری پیش از این هم بوده اما امروز دولت یازدهم مسئول کشورداری است و بدون فرافکنی باید به حل مشکل مردم بپردازد.

وی افزود: کل برنامه دولت در حوزه اقتصاد در برجام خلاصه شده و اقتصاد مقاومتی در حاشیه قرار گرفته است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس اظهار داشت: هزینه برجام را پرداخت کردیم تا پول‌هایمان آزاد شده و اشتغال ایجاد شود و به رفاه و آسایش برسیم اما شیطان بزرگ به جای آزاد کردن مصادره می‌کند.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: از برجام امامزاده‌ای درست کردیم که هیچ کس از چون و چرای آن سوال نکند. آقای عراقچی می‌گوید قضیه برجام مثل این است که خانه‌ای خریده‌ایم. سند هم به نام‌مان خورده اما صاحبخانه آن را به ما تحویل نمی‌دهد.

وی افزود: مردم ثمری از برجام در زندگی خود ندیدند و این تا جایی است که در برخی از شهرستان‌ها وضعیت مدافعین برجام چنان وخیم بود که آنان را مجبور کرد تا رخت برجام از تن برکنند و لباس سنتی مردم جهت جلب رای بر تن کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس اظهار داشت: آن روز که کارشناسان دلسوز گفتند راه سواستفاده شیطان بزرگ را در برجام ببندید آنها تندرو و مخالف دولت خطاب شدند اما امروز حامیان برجام خود ناچار شدند که بدعهدی و راهزنی مستکبرانه آمریکا به پاسگاه بانکی‌مون شکایت برند.

آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: آینده روشن خواهد کرد که چه کسانی منافع و نقشه شیطان بزرگ را درست تشخیص داده بودند.

نظر شما