شناسهٔ خبر: 124401 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بزرگواری در تذکری شفاهی مطرح کرد:

آقای روحانی از کاهش تعداد روحانیون در مجلس دهم تأسف نمی‌خورید!

بزرگواری43 عضو فراکسیون روحانیت مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: از اینکه روحانیون در مجلس دهم کمترین سهم را دارند، تأسف نمی‌خورید.

به گزارش «نماینده» در پایان جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی محمدعلی بزرگواری، نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی گفت: جناب آقای روحانی شما که افتخار می کنید در دوران ریاست شما بیشترین زن ها به مجلس راه یافته اند، آیا با توجه به کسوت مقدس روحانیت که به تن کرده‌اید و حتی شهرت خود را از فریدون به روحانی تغییر داده اید، تأسف هم خورده اید که در زمان حاکمیت دولت شما روحانیت کمترین سهم را در مجلس دهم داشته اند؟

وی تصریح کرد: آن هم به دلیل پول های کثیفی که وزیر کشور شما مبتکر آن بوده است و ولنگاری بی‌سابقه در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی!

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می رسد عمدا وقت مردم را تلف می کنید تا در یک روند فرسایشی، نظام را به اجبار، تسلیم خواسته‌های استکبار کرده و روحانیت را از گردونه خارج کنید.

بزرگواری تاکید کرد: یادآور می شوم که همین انگیزه در شما و حامیانتان باعث شده تا در رابطه با اقتصاد مقاومتی تاکنون جز شعار کاری نکرده باشید.

نظر شما