شناسهٔ خبر: 124344 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کواکبیان: دولت باید «خانه‌تکانی» کند

کواکبیان منتخب مردم تهران در مجلس دهم تصریح کرد: برای اینکه دولت بقای خوبی داشته باشد باید تغییراتی را در خود ایجاد کند و نگذارد که این تغییرات در دولت از طرف مجلس صورت بگیرد.

به گزارش «نماینده»، مصطفی کواکبیان منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  و دبیرکل حزب مردم‌سالاری، درباره دیدار عارف و لاریجانی درباره ریاست مجلس، گفت: من خبر ندارم، اما(این دیدار) در حد تبریک عید بوده است.

وی افزود: از آنجایی که اکثریت مجلس اصلاح‌طلب است، ریاست آن نیز باید از اصلاح‌طلبان باشد.

کواکبیان درباره حمایت اصلاح‌طلبان از  لاریجانی تاکید کرد: آقای لاریجانی خود را اصلاح‌طلب نمی‌داند و اگر عارف برای ریاست مجلس کاندیدا نشود، من کاندیدا می‌شوم.

وی افزود: ما باید اکثریت هیئت‌رئیسه را تغییر دهیم و اگر غیر از این باشد مردم حرف‌های ما درباره پوست‌اندازی و خانه تکانی را در حد شعار می‌بینند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به این سؤال که آیا این خانه‌تکانی به دولت هم می‌رسد، گفت: حتما می‌رسد و  تا جایی که منافع ملی تامین شود با دولت همراه هستیم. اگر ببینیم این دولت مشکلی دارد، ممکن است به آن انتقاد کنیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه دولت بقای خوبی داشته باشد باید تغییراتی را در خود ایجاد کند و نگذارد که این تغییرات در دولت از طرف مجلس صورت بگیرد.

منتخب مجلس دهم درباره اینکه آیا گام بعدی شما تغییرات در کابینه است، گفت: ما اولویت‌های مجلس دهم را بارها گفتیم، اما  نظرم این است که در دولت نیز مانند مجلس باید خانه تکانی شود.

نظر شما