شناسهٔ خبر: 124162 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

یک مقام سعودی: ما به داعش کمک انسان دوستانه می کنیم!

صهیونیست.داعش/1 پس از ابراز نگرانی سازمان ملل از شکنجه درعربستان، رییس فدراسیون فوتبال این کشور اذعان داشت به نشانه اعتراض از این به بعد در زمین سازمان ملل هم بازی نخواهیم کرد.

«نماینده»؛ طنز/ احمد بن عید در نشست خبری که در ارتباط با شکسن های تحقیر آمیزشان مقابل باشگاه های فوتبال ایران برگزار شده بود اذعان داشت: ما هر سال میلیون ها دلار پول بی زبان را خرج پول چایی و پرتقال برای بچه های سازمان ملل می کنیم. پولش را می دهیم راحت باشیم! آن وقت سازمان ملل در امور خصوصی ما دخالت می کند. مروت و انسانیت کجا رفته است؟ چرا حلال و حرام حالیتان نمی شود؟ بان کی مون! به خدا مسلمون نیستی! امیدوارم هرچه زودتر سازمان ملل به زباله دان تاریخ ریخته شود.

وی همچنین تعریض کرد: ما با بررسی هایی که کردیم دیدیم جان بازیکنان‌مان در بسیاری از کشورها در خطراست. زیرا متاسفانه اکثر تروریست ها تابعیت عربستانی دارند و بازیکنان ما را راه نمی دهند. لذا تصمیم گرفتیم بازی های ملی خارج از خانه خود را صرفا در کشور دوست و همسایه یعنی جی بوتی برگزار کنیم. درهمین زمینه یکی از شاعران شهیر عرب می فرماید: یا بیا بریم به جی بو تی، یا بیا به خونه ی ما.

ایشان در پاسخ سوالی مبنی برعلت بمب باران یمن و حمایت از داعش توسط عربستان گفت: اولا دوستان لطف کنند این خبرنگارعزیز را بدهند برادران داعش بخورند. متشکرم. ثانیا من واقعا از تحریف اخبار ناراحت و متعجبم. ما در یمن برای مردم جنگ زده با هواپیماهای خود غذا و پوشاک ارسال می کنیم. طبیعی است هنگام برخورد بسته های سنگین آذوقه کمی صدا و گرد و خاک به وجود بیاید والا بمبی در کار نیست و مدارکش هم موجود است. در ارتباط با داعش هم عرض کنم هرچند ما همه ی اقدامات آن ها را تایید نمی کنیم، اما داعشی ها هم بنده ی خدا هستند؛ نمی شود بگذاریم از گرسنه گی بمیرند و اگر اسلحه، پول و آذوقه ی محدودی به آنها می رسد بیشتر در قالب کمک های انسان دوستانه و مردمی است.

 

نظر شما