شناسهٔ خبر: 124143 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

غیرت مردم فلوجه علیه داعشی‌ها به جوش آمد

فلوجه منابع عراقی از خروش مردم فلوجه علیه تروریست‌های داعشی در پی تعرض آنها به نوامیسشان و نیز انهدام یک کامیون بمب‌گذاری شده در شمال بیجی خبر دادند.

به گزارش «نماینده» به نقل از رسانه‌های عراق،انفجار یک بمب در شهرستان المحمودیه در جنوب بغداد، دست‌کم یک کشته به جا گذاشت.

به گفته یک منبع امنیتی، این بمب در نزدیکی یک بازار در روستای سیدعبدالله شهرستان المحمودیه منفجر شد که در نتیجه یک غیرنظامی کشته و هفت نفر  دیگر زخمی شدند.

کشته شدن ۹ داعشی در فلوجه

رسانه‌های عراق از مشاهده ۹ جسد تروریست‌های داعشی در اطراف منطقه حی الشهداء شهر فلوجه واقع در استان الانبار خبر دادند.

یک منبع محلی از داخل شهر فلوجه به الفرات گفت تروریست‌های داعشی پیش از هلاکت،دست به اقدامات ظالمانه علیه مردم حی الشهداء در منازل و همچنین تعرض به زنانانشان زده بودند،‌کشته شدن داعشی‌ها به دست مردم خشمگین،‌سرکردگان تکفیری‌ها را برآشفت و دستور حمله منازل مردم و دستگیری آنها را صادر کردند.

خبر دیگر این‌که نیروهای یگان مهندسی فرماندهی عملیات الانبار از کشف و خنثی‌سازی ده‌ها بمب و ۲۰ موشک کاتیوشا در شهر الرمادی و هیت خبر داد.

درگیری نیروهای امنیتی با داعشی‌ها در منطقه الدولاب

از سوی دیگر نیروهای امنیتی عملیات الجزیره و البادیه امروز شماری از تروریست‌های داعشی را در منطقه الدولاب در غرب شهرالرمادی از پای درآوردند.

سرلشکر ستاد علی دبعون فرمانده عملیات الجزیره و البادیه گفت پنج تروریست داعشی در درگیری با نیروهای شجاع یگان تکاوران لشکر هفتم در منطقه الدولاب کشته شدند.

انهدام کامیون بمب‌گذاری شده در شمال بیجی

از سوی دیگر یک منبع در فرماندهی  عملیات صلاح الدین گفت در حمله جنگنده‌های ارتش به مقر داعشی‌ها، یک کامیون بمب‌گذاری شده آنها در شمال بیجی منهدم شد.

سفر مشاور امنیت ملی عراق به فرانسه

خبر دیگر این‌که فالح الفیاض مشاور امنیت ملی عراق در سفر به فرانسه با جان لو دریان وزیر دفاع فرانسه دیدار کرد که طی آن همکاری امنیتی و نظامی میان دو کشور به ویژه در جنگ با تروریسم و مقابله با باندهای تروریستی داعش بررسی شد.

نظر شما