شناسهٔ خبر: 124080 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بابت آمادگی نیروی‌های مسلح در برابر دشمنان نگرانی نداریم

عبدالرحیم موسوی جانشین فرماندهی کل ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح و ارتش ایران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌ها در برابر هر دشمنی آماده هستند و از این بابت هیچ‌گونه نگرانی نداریم.

به گزارش «نماینده»، امیرسرتیپ عبدالرحیم موسوی ظهر امروز در حاشیه یادواره ۴ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب، نظام و حکومت ما یک حکومت الهی است، اظهار داشت: انقلاب ما دشمنان زیادی دارد و در رأس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه بنیه دفاعی ایران از نظر بخش فیزیکی باید تقویت شود، تصریح کرد: آن چیزی که در برابر دشمنان بزرگ برنده است، روحیه ایثارطلبی، شهادت طلبی و  اجرای فرمان خداوند است.

جانشین فرماندهی کل ارتش با بیان اینکه اگر می‌خواهیم عزیز باشیم و به تکلیف خود عمل کنیم باید شهدا را الگو قرار دهیم، افزود: هیچ کشوری اجازه ندارد در برابر توان دفاعی کشورهای دیگر صحبت کند و دخالت در این کار، یک امر غیرواقعی و غیرمنطقی است.

امیرسرتیپ موسوی با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی بر اساس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اگر قرار بود به حرف دیگران گوش بدهیم اکنون ایران در این جایگاه نبود.

وی با بیان اینکه ما در مورد موضوع قدرت دفاعی نیاز به اجازه کسی نداریم، گفت: بر اساس فرمان خداوند در قرآن روز به روز موظفیم قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم تا هیچ دشمنی به ما چشم طمع نداشته باشد.

جانشین فرماندهی کل ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح و ارتش ایران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌ها در برابر هر دشمنی آماده هستند و از این بابت هیچ‌گونه نگرانی نداریم.

نظر شما