شناسهٔ خبر: 123874 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: دفتر مقام معظم رهبری

اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با رهبر انقلاب دیدار کردند

رهبری/2 هزاران نفر از اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش «نماینده» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری هزاران نفر از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار خطاب به دانش آموزان توصیه کردند از ماه رجب برای تقویت بُعد معنویت استفاده کنید. ماه رجب، شعبان و رمضان، بهار معنویت است؛ شما هم در بهار عمر قرار دارید؛ از این بهار معنویت استفاده کنید با یاد و ذکر خدا، استفاده از دعاها، تلاوت قرآن، نماز اول وقت، پرهیز از گناه و اخلاق نیک.

رهبر انقلاب اسلامی بیان داشتند: یکی از اساسی‌ترین انگیزه‌هایی که قدرت‌های استکباری را به صف‌آرایی علیه ما وادار کرد این بود که یک کشوری بدون اینکه به قدرتی متکی باشد بتواند به عرصه‌ی فوق‌العاده حساس هسته ای دست پیدا کند.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: اگر به آنها رو بدهیم فردا سر مسائل زیست فناوری و نانو و مسائل علمی دیگر هم بازی درمی‌آورند و اشکال‌تراشی می‌کنند.

ایشان افزوند: علیه حزب‌الله لبنان چقدر فعالیت تبلیغی و عملی کردند؛ درعین‌حال حزب‌الله پیکره‌ی رشید خود را در دنیای اسلام نشان می‌دهد.

رهبر انقلاب تصریح کردند: گیرم فلان دولتِ فاسدِ وابسته‌ی توخالیِ پوک با پول و دلار نفتی در فلان بیانیه، حزب‌الله را محکوم کند؛ به درک! چه اهمیتی دارد! حزب‌الله و جوانان آن مثل خورشید می‌درخشند و مایه‌ی افتخار دنیای اسلام هستند.

 

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد

نظر شما