شناسهٔ خبر: 123840 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

حضور ۶۱ کشور درجشنواره عکس سلامت روان

دبیر چهارمین دوره جشنواره بین المللی عکس سلامت روان از حضور۶۱ کشور به عنوان شرکت کننده در این جشنواره خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محمد رضا صائینی دبیر چهارمین دوره جشنواره بین المللی عکس سلامت روان از حضور ۶۱ کشور به عنوان شرکت کننده در این جشنواره خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی عکس سلامت روان، وی در ادامه گفت: هدف ما از برگزاری جشنواره این است که  سعی کنیم موضوعات مربوط به سلامت روان را مردم بیشتر بشناسند زیرا این حوزه سلامت بسیار جدی و می تواند پر خطر باشد.
صائینی بیان داشت: متاسفانه در جامعه بسیاری از افراد مشکلاتی در زمینه سلامت روان دارند که توجه نمی کنند در صورتی که اگر ازبیماری خود اگاه باشند و توسط متخصص درمان شوند بسیاری از بزهکاری ها و مشکلات اجتماعی به وجود نمی آید.
دبیر جشنواره بین المللی سلامت روان تصریح کرد: هدف ما این است تا بتوانیم شاخص های سلامت روان را در جامعه به سطح بالاتری برسانیم و برای این هدف نیاز است مردم بیشتر با این موضوع آشنا شوند و هنر عکاسی ابزار خوبی برای ایجاد اگاهی می باشد.
وی با بیان اینکه از همه قاره ها شرکت کننده در این جشنواره داشته ایم و بیشتر شرکت کنندگان ازآسیا و اروپا و آمریکا هستند گفت: شرکت کنندگان دومین دوره نسبت به دوره اول ۸ برابر و دوره سوم نسبت به دوره دوم ۲۰ برابر و در حال حاضر با توجه به برگزاری جشنواره در سطح بین المللی ۶۱ کشور دنیا شرکت کرده اند.
دکتر صائینی افزود: جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در حال حاضر در جهت افزایش آگاهی این حوزه به عنوان برندی بین المللی تبدیل شده که توانسته با استفاده از هنر عکاسی به رشد و ارتقای سلامت روان کمک کند.
دبیر جشنواره بین المللی عکس سلامت روان اظهار داشت: علاقه مندان می توانند تا ۱۰ اردیبهشت ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس http://www.mentalhealthexhibition.ir آثار خود را ثبت نمایند.

نظر شما