شناسهٔ خبر: 123698 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نزاجا رزمایش متفاوت برگزار می کند

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت که رزمایش بزرگی را در نیمه سال جاری مدنظر داریم که این رزمایش با همه رزمایش‌های گذشته در نوع سلاح، تاکتیک و منطقه متفاوت خواهد بود.

به گزارش «نماینده»، امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خودکفایی ارتش و انتقال تجربیات آن به صنعت کشور اظهار داشت: صنعت بدون حضور نیروهای مسلح معنا ندارد؛ درحال حاضر بیش از ۹۰ درصد تجهیزات نظامی بومی هستند و امروز همکاری‌های بسیار خوبی با صنعت کشور برقرار کرده‌ایم.

وی درباره رزمایش‌های آتی نزاجا نیز گفت: رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش بر مبنای نوع آموزش‌های لازم نیروها پیش‌بینی می‌شود و این رزمایش‌ها به‌طور سالیانه و به‌صورت تمرین صحرایی و تمرین روی نقشه انجام خواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: رزمایش بزرگی را در نیمه سال جاری مدنظر داریم که برگزار کنیم که این رزمایش با همه رزمایش‌های گذشته در نوع سلاح، تاکتیک و منطقه، متفاوت خواهد بود و به امید خدا نتیجه آن را خواهید دید.

امیر آراسته تاکید کرد: نیروی زمینی در هر کشوری مخصوصا جمهوری اسلامی ایران انسان محور است و تجهیزات در مرتبه بعدی بیانگر کارایی آن نیرو است.

نظر شما