شناسهٔ خبر: 123680 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فولادگر خبر داد:

مدل رهروان تکرار نمی شود

فولادگر/2 عضو فراکسیون رهروان نظر علی لاریجانی در مورد تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی در مجلس دهم را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا فولادگر اظهار داشت: جلسه روز سه‌شنبه اصولگرایان مجلس نهم که به مجلس دهم راه یافته بودند، جلسه خوبی بود و همه نمایندگان حاضر در این جلسه بر لزوم شکل‌گیری فراکسیون فراگیر اصولگرا که سلایق مختلف اصولگرایی و مستقلان در آن حضور داشته باشند، تاکید داشتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان معتقد بودند فراکسیون واحد اصولگرایی باید شامل کسانی باشد که مومن به انقلاب و دلسوز نظام هستند، اعم از اصولگرایان و مستقلان.

وی ادامه داد: حتی برخی نمایندگان خواستار افزایش رایزنی‌ها برای عدم تشکیل فراکسیون سوم در مجلس دهم بودند.

فولادگر با بیان اینکه لاریجانی با کلیت تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی در مجلس دهم مخالفتی ندارد، گفت: بحث آقای لاریجانی این است که این فراکسیون باید فراگیر باشد.

وی ادامه داد: قبلا هم بحث شکل‌گیری سه فراکسیون در مجلس دهم مطرح شده بود که آقای لاریجانی تاکید کرده بود فراکسیون میانه باید فراکسیونی فراگیر باشد.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی افزود: بعد از اینکه بحث شکل‌گیری دو فراکسیون اصولگرا و اصلاح‌طلب در مجلس دهم شکل گرفت، ایشان مخالفتی با شکل‌گیری فراکسیون فراگیر اصولگرا که همه سلایق اصولگرایی و مستقلی و معتدلین در آن حضور داشته باشند، نداشت.

عضو جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: البته این فراکسیون فراگیر قطعا با فراکسیون رهروان متفاوت است، چون در فراکسیون رهروان، اصلاح‌طلبان هم حضور داشتند، اما در فراکسیون فراگیر اصولگرایان در مجلس دهم اصلاح‌طلبان حضور نخواهند داشت و فراکسیون مستقل تشکیل خواهند داد.

وی تصریح کرد: آقای لاریجانی با تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی به شرط فراگیری فراکسیون موافق است.

نظر شما