شناسهٔ خبر: 122921 - سرویس «نماینده کاغذی»
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

شانزدهمین شماره هفته‌نامه «نماینده»

صفحه اول شماره شانزدهم هفته نامه نماینده ۱۳۹۵/۱۲/۱۷

به گزارش «نماینده»، شانزدهمین شماره هفته‌نامه «نماینده امروز» از صبح دوشنبه، ۱۷ اسفندماه سال ۹۵ در کیوسک های مطبوعاتی تهران عرضه شد.

-سیاست و بهارستان-

در صفحه سیاست و بهارستان در گفتگو با صاحب نظران و منتخبین مجلس آینده به بررسی آرایش سیاسی اهالی بهارستان پرداخته شده است

عملکرد سیاسی رئیس فراکسیون رهروان و ابهامات موجود درباره سرنوشت این فراکسیون موضوع یکی از مطالب این صفحه است.

پاسخ به این سوالات که "آیا صدای ملت در مجلس دهم فراکسیون تشکیل می دهد؟ " و "تشکیل فراکسیون اصلاح طلبان مجلس دهم منافع دولت را تامین می کند؟ " دو گزارش دیگر صفحه"سیاست و بهارستان" را اختصاص می دهد.

در این صفحات از هفته نامه «نماینده» نیز گزارشی از عملکرد فراکسیون اصولگرایان مجلس به تقریر درآمده است.

-چرخ اقتصاد-

در صفحه اقتصادی هفته نامه  «نماینده» گزارش جذابی از دخل و خرج یک کارمند دولت را می خوانید که چگونه قرار است شب عید را با ۷۰۰ هزار تومان عیدی بگذراند.

همچنین گزارش دیگری از وضعیت تنظیم بازار شب عید ۹۵ در این صفحه ارائه شده است.

-دیپلماسی-

در این صفحه گزارش مفصلی از بازتاب گزارش رسانه های آمریکایی از انتخاباتی که منجر به پیروزی اصلاح طلبان در تهران شد، درج گردیده است. یادداشتی از "اندیشکده آمریکایی «کیتو» " در صفحه دیپلماسی منتشر شده است.

-منهای پایتخت-

این صفحه مشتمل بر دو مصاحبه و دو یادداشت با چهره های اصولگرای مجلس نهم است که موفق به جلب اعتماد مجدد مردم برای مجلس دهم شده اند. نظر این نمایندگان درمورد "راهبردهای اصولگرایان برای مدیریت مجلس دهم"، "تخلفات صورت گرفته در انتخابات"، "بررسی وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات ۷ اسفند" و نیز "پیام های این انتخابات برای اقشار مختلف" مورد نگارش قرار گرفته است.

-نبض جامعه-

در این صفحه تعدادی از برنامه های صداوسیما در عید نوروز معرفی شده است. همچنین معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در گفتگو با هفته نامه «نماینده» به اقدامات صورت گرفته در زمینه گردشگری پاسخ داده است. گزارشی در این صفحه مشاهده می شود که به معرفی سفرهای کم هزینه در کشور پرداخته است.

-چهره ها در قابی متفاوت-

در کافه گپ نوروزی این هفته سراغ «محمدرضا حیاتی» رفتیم و صحبت از ریزه کاری های زندگی این گوینده خبر نام آشنا گپ و گفتی خواندنی را رقم زد.
در این ویژه نامه نوروزی به جایگاه عید نوروز در فرهنگ اسلامی پرداختیم.  
همچنین در این صفحه بخوانید: خاطره ای از پرویز کردوانی پیش کسوت جغرافیا و کویر شناسی، گزارشی درباره رهایی از زندان تلفن های همراه در عید نوروز و گفتگوی ویژه چهار نفر از اهالی فرهنگ و هنر با هفته نامه «نماینده» و پیشنهاد سفر نوروزی به شما

نظر شما