شناسهٔ خبر: 122821 - سرویس «نماینده کاغذی»
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

پانزدهمین شماره هفته‌نامه «نماینده»

صفحه اول شماره پانزدهم هفته نامه نماینده ۱۳۹۴/۱۲/۱۰

به گزارش «نماینده»، پانزدهمین شماره هفته‌نامه «نماینده امروز» از صبح دوشنبه ۱۰ اسفندماه در کیوسک های مطبوعاتی تهران عرضه شد.

 

-سیاست و بهارستان-

در صفحه سیاست و بهارستان در گفتگو با صاحب نظران و منتخبین مجلس آینده به بررسی آرایش سیاسی اهالی بهارستان پرداخته شده است. 

عملکرد سیاسی رئیس فراکسیون رهروان و ابهامات موجود درباره سرنوشت این فراکسیون موضوع یکی از مطالب این صفحه است.

پاسخ به این سوالات که "آیا صدای ملت در مجلس دهم فراکسیون تشکیل می دهد؟" و "تشکیل فراکسیون اصلاح طلبان مجلس دهم منافع دولت را تامین می کند؟" عنوان دو گزارش دیر در این صفحات می باشد.

در این صفحات از هفته نامه «نماینده» نیز گزارشی از عملکرد فراکسیون اصولگرایان مجلس به تقریر درآمده است.


-چرخ اقتصاد-

در صفحه اقتصادی هفته نامه «نماینده» گزارش جذابی از دخل و خرج یک کارمند دولت را می خوانید که چگونه قرار است شب عید را با ۷۰۰ هزار تومان عیدی بگذراند.

همچنین گزارش دیگری از وضعیت تنظیم بازار شب عید ۹۵ در این صفحه ارائه شده است.

 

-دیپلماسی-

در این صفحه گزارش مفصلی از بازتاب گزارش رسانه های آمریکایی از انتخاباتی که منجر به پیروزی اصلاح طلبان در تهران شد، درج گردیده است. یادداشتی از "اندیشکده آمریکایی «کیتو»" در صفحه دیپلماسی منتشر شده است.

 

-منهای پایتخت-

گزارشی کامل از نتایج تا این لحظه انتخابات مجلس در کل کشور

 

-نبض جامعه-

در این صفحه به تأثیرات فضای مجازی به ویژه تلگرام در انتخابات اخیر پرداخته است همراه گفتگو با عبدالصمد خرم آبادی معاون دادسان کل کشور، مهدی فضائلی و رضا تقی پور وزیر پیشین ارتباطات همراه با دو یادداشت اختصاصی دکتر علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه و دکتر اسماعیل قدیمی مدرس دانشگاه علامه طباطبایی

 

-چهره ها در قابی متفاوت-

در کافه گپ این هفته سراغ «مرتضی نبوی» رفتیم و صحبت از ریزه کاری های زندگی این وزیر اسبق پست و تلگراف و همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گپ و گفتی خواندنی را رقم زد...

نظر شما