شناسهٔ خبر: 122768 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حدادعادل در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در انتخابات همبستگی، افزایش عزت و اقتدار ملی را به دنیا نشان می‌دهد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما انتخابات را یک جشن سیاسی ملی می‌دانیم، گفت: همه ملت در یک جشن سیاسی شرکت می‌کند و این پیام بسیار خوبی برای همبستگی و افزایش عزت و اقتدار ملی به دنیا می‌دهد.

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از حضور در مسجد لرزاده و انداختن آراء خود در صندوق رأی در جمع خبرنگاران درپاسخ به سوالی درباره مجلس آینده گفت: به نتیجه این انتخابات خوشبینم و اطمینان دارم که ملت ایران با همان عزم، اراده و بصیرت همیشگی خود در راه امام و پشت سر رهبری راه خود را ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص پیام حضور مردم در عرصه داخلی و خارجی اظهار داشت: ما انتخابات را یک جشن سیاسی ملی می‌دانیم. همه ملت در یک جشن سیاسی شرکت می‌کند و این پیام بسیار خوبی برای همبستگی و افزایش عزت و اقتدار ملی به دنیا می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها کافی است بدانیم چندماه پیش در یکی از کشورهای منطقه که جمعیت آن نزدیک به جمعیت ایران است، انتخابات برگزار شد و در مرحله اول آن تنها ۲ درصد از واجدین شرکت کردند.

حداد عادل با اشاره به مردمسالاری دینی در ایران اظهار داشت: اگر می‌خواهید بدانید که مردم سالاری دینی در ایران چه کرده است، حضور مردم ایران را با یک کشور مسلمان منطقه که تحت تسلط آمریکا است، مقایسه کنید. این تفاوت مردم سالاری دینی در ایران با سایر کشورها است.

نظر شما